
Leidinggevende aankoopdienst
- Hasselt, Limbourg
- CDI
- Temps-plein
- Aansturen, coachen en motiveren van het team aankoopadministratie.
- Detecteren van opleidingsnoden en voeren van evaluatiegesprekken.
- Organiseren van de dienst en efficiënt inzetten van middelen.
- Optimaliseren van procedures en processen binnen de dienst.
- Inhoudelijk aansturen van de key-users binnen de decentrale aankoopgroepen.
- Verantwoordelijk voor de inrichting en het onderhoud van het aankoopproces in het ERP-systeem.
- Analyseren van knelpunten en initiëren van verbeterprojecten.
- Coördineren van testing, opleidingen en communicatie met de softwareleverancier.
- Beheren en verbeteren van leveranciers-, artikel- en prijsgegevens.
- Controleren van prijsafwijkingen.
- Digitaal beheren van contracten.
- Administratieve verwerking van bestellingen en opvolging van leveringen.
- Adviseren van interne diensten bij problemen in het bestelproces.
- Rapporteren van KPI’s en aankoopdata aan het management en de overheid.
- Je bent minimaal in het bezit van een Bachelor diploma.
- Je hebt sterke analytische vaardigheden en een oplossingsgerichte en positieve mindset.
- Communicatief sterk, zowel naar je team als naar interne en externe partners.
- Je bent een teamspeler en haalt energie uit het evalueren en optimaliseren van processen en methodes.
- Leidinggevende ervaring binnen aankoop of administratie is een pluspunt.
- Kennis van een ERP-systeem is een pluspunt.
- Ervaring met een ziekenhuisomgevingen is een pluspunt.