Administratief beheerder overheidsopdrachten (m/v/x)

Regie der Gebouwen

  • Saint-Gilles, Bruxelles
  • 46.436 €/an
  • CDD
  • Temps-plein
  • Il y a 3 jours
JobinhoudHeb je een bachelor- of masterdiploma en ben je jonger dan 26 jaar? Lees dan snel verder!Je bekleedt een functie als Attaché (niveau A - Master) of Deskundige (niveau B - Bachelor) binnen de Back Office van de Centrale Aankoopdienst in Brussel (Gulden Vlieslaan 87, 1060 Brussel).Sinds 2019 zorgt de Centrale Aankoopdienst voor een verlichting van het werk van de operationele diensten wat betreft de organisatie van overheidsopdrachten met een geraamde waarde van meer dan € 30 000 exclusief btw.Binnen deze innoverende context zal je de volgende taken uitvoeren:
  • Je staat in voor de planning, de opmaak en de gunning van overheidsopdrachten voor werken, diensten en leveringen. Je informeert alle betrokken partijen over de stand van zaken van de overheidsopdrachten.
  • Je staat in voor het volledige administratieve gedeelte van de overheidsopdrachten: de opmaak van de besteksbepalingen, het publicatiebericht, de verantwoordingsnota's en de selectie- en gunningsbeslissingen, enz. Bij de behandeling van de dossiers leef je de overeengekomen termijnen, de budgettaire marge en de wetgeving inzake overheidsopdrachten na.
  • Je werkt samen met collega's in de volgende domeinen: marktconsultaties, prijsaanvragen, selectie van de kandidaten, analyse van de offertes, bespreking van het dossier met de leidend ambtenaar en de Inspectie van Financiën en gunning van de opdrachten. Bij geschillen of complexere dossiers werk je samen met de Juridische Afdeling.
  • Je blijft jezelf ontwikkelen in het domein van de overheidsopdrachten, zowel op administratief als op juridisch vlak, niet enkel om belangrijke overheidsopdrachten tot een goed einde te kunnen brengen, maar ook om een expert inzake overheidsopdrachten te worden.
Heeft u vragen over de jobinhoud?Gwenny Pannekoek: Gwenny.Pannekoek@buildingsagency.beOntdek om bij de Regie der Gebouwen te werken!En volg ons op , en/of om op de hoogte te blijven van onze nieuwe projecten.WerkgeverOp 15 oktober 2019 heeft de Regie der Gebouwen een Centrale Aankoopdienst opgericht met als doel de aankoopprocedure binnen de organisatie te harmoniseren en te optimaliseren en de administratieve last van het technisch personeel te verlagen.Deze dienst biedt een optimale administratieve bijstand aan de projectleiders bij de lancering van de overheidsopdrachten voor werken, leveringen en diensten en dit van de opmaak van de administratieve bepalingen voor de opdrachtdocumenten tot en met de gunning van de opdracht.De dienst is opgebouwd rond twee pijlers:
- Front office: ontvangst, validering en prioritering van de aanvragen en opvolging van de planning en monitoring van de werking van de dienst.
- Back office: opmaak van de administratieve opdrachtdocumenten, de bekendmaking van de opdracht, de ontvangst en analyse van de offertes, de redactie en ondertekening van de gunningsbeslissingen.De zorgt ervoor dat de federale ambtenaren in kwalitatieve kantoren kunnen werken en houdt ook het federaal architecturaal patrimonium in stand. Haar opdracht bestaat zowel uit het beheer en onderhoud van het bestaande federale vastgoed als uit bouw-, renovatie- en restauratiewerken. De Regie der Gebouwen bestaat uit een hoofdzetel in Brussel en meerdere operationele diensten in het hele land.De Regie der Gebouwen heeft de afgelopen jaren sterk ingezet op modernisering en is ook vandaag nog volop in verandering. Zo werkt ze onder meer aan een aangename, kwalitatieve en inspirerende werkomgeving voor haar medewerkers. Dat doet ze door in te zetten op resultaatgericht werk, aantrekkelijke kantoren, nieuwe technologieën en een verdere digitalisering van haar werking. Ten slotte hecht ze ook veel belang aan teamwerk en aan een goed evenwicht tussen werk en privé.De Regie der Gebouwen is ook verantwoordelijk voor de uitvoering van het Nationaal Energie- en Klimaatplan (NEKP) dat door Europa is opgelegd. Concreet houdt dat in dat de volgende 5 grote acties worden uitgevoerd: verminderen van de oppervlaktes, relighting van de gebouwen, plaatsen van zonnepanelen, vervangen van de oude gevangenissen en renoveren van de oppervlaktes.
In die context wordt elke werknemer die het beheer van de openbare gebouwen ondersteunt aangemoedigd om de nodige maatregelen te treffen om de energie- en ecologische voetafdruk van de gebouwen die hij/zij beheert te verminderen. Voor meer informatie:CompetentiesHeb je een bachelor-/masterdiploma en ben je jonger dan 26 jaar? Lees dan snel verder!Gedragscompetenties
  • Kritisch denken: Informatie aftoetsen en beoordelen op basis van redelijke en logische criteria om weloverwogen beslissingen te nemen: Complexe informatie evalueren en tot een conclusie komen.
  • Communiceren: Informatie, meningen en ideeën overbrengen en uitwisselen en daarvoor de stijl en de communicatiekanalen kiezen die zijn aangepast aan de context en de doelgroep: Overtuigen en onderhandelen.
  • Resultaatgericht zijn: Beslissingen nemen en acties uitvoeren om resultaten te behalen en er de verantwoordelijkheid voor nemen. Beslissingen nemen en prioriteiten bepalen.
  • Klantgericht zijn: Vertrekken vanuit het standpunt van de klanten, hun verwachtingen en noden begrijpen en zorgen voor een optimale dienstverlening: De klanten begeleiden.
  • Je ontwikkelen: Je competenties ontwikkelen in functie van je eigen noden en de noden van je organisatie: Zich inzetten om zich te ontwikkelen en competenties up to date te houden.
Een goede motivatie is eveneens belangrijk.Pluspunten
  • Je kan werken met MS Office (Outlook, Excel, Word, SharePoint, Teams …).
  • Een goede kennis van het Nederlands is een troef, want je zal werken in een tweetalige omgeving (Frans, Nederlands).
  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma in de rechten of je hebt een goede juridische kennis.
AanbodAdministratieve standplaats:Regie der Gebouwen - Brussel - Gulden Vlieslaan 87 - 1060 BrusselArbeidsvoorwaardenJe wordt aangeworven als Attaché (niveau A - Master) of Deskundige (niveau B - bachelor) met de bijbehorende weddeschaal NA11 (Attaché) of B1 (Deskundige).Je wordt via een voltijdse startbaanovereenkomst aangeworven voor één jaar, die na een positieve evaluatie kan worden verlengd.LoonMinimum aanvangswedde: € 46 435,92 (Attaché - Niveau A) € 35 663,13 (Deskundige - Niveau B) (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).Voordelen
  • We bieden jou een boeiende job met impact op mens en maatschappij, met tal van voordelen:
  • Goede balans tussen werk en privé
  • glijdende werkuren in een 38-uren week
  • 26 verlofdagen, vrij tussen Kerst en Nieuwjaar en 12 dagen recuperatieverlof
  • gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden
  • uitgebreid
(te volgen tijdens de werkuren) * uitgebreide
  • Financiële voordelen
  • mogelijkheid tot een voordelige hospitalisatieverzekering
  • gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • mogelijkheid tot het krijgen van maaltijdcheques
  • mogelijkheid om een fietsvergoeding te krijgen
  • voordelen en interessante aanbiedingen via
  • allerlei sociale voordelen
  • terbeschikkingstelling van een GSM en laptop, tegemoetkoming in de GSM-kosten
  • bedrijfsrestaurant tegen democratische prijzen
Ontdek alle informatie (extra premies en toelagen, ...) en voordelen over werken bij de federale overheidProcedureEen eerste screening gebeurt op basis van je cv en je motivatiebrief. Kandidaten waarvan het profiel het meest aansluit bij de functie worden uitgenodigd voor een interview.Je wordt enkel toegelaten tot de selectie als je het vereiste diploma hebt en voldoet aan de voorwaarden voor een startbaanovereenkomst (jonger dan 26 jaar).Interview (ongeveer 45 min)Er worden interviews georganiseerd vanaf het moment dat er geschikte kandidaturen zijn.Het interview evalueert of je competenties (zie rubriek 'Competenties') overeenkomen met de jobvereisten. Er worden ook vragen gesteld over je motivatie, je interesse en je voeling met het werkterrein.Je cv wordt gebruikt als bijkomende informatie voor het interview.Je bent geslaagd als je ten minste 50 punten op 100 behaalt. De procedure wordt afgesloten van zodra de geschikte kandidaat is gevonden.SolliciterenSolliciterenLijkt deze functie iets voor jou?Kan je niet wachten om te beginnen?Ben je jonger dan 26 jaar?Wacht niet langer en stuur je cv, je motivatiebrief en een kopie van je diploma naarJe kandidatuur moet deze elementen bevatten:- Je cv en je motivatiebrief
- Een kopie van je diploma (zie deelnemingsvoorwaarden)
- Je geboortedatum
- De correcte vermelding van de functietitel en het referentienummer.Indien jouw kandidatuur niet volledig is, wordt jouw kandidatuur niet weerhouden.Extra infoDe Federale overheid voert een actief diversiteitsbeleid.Heb je een handicap, een leerstoornis of een ziekte? Dan kom je mogelijks in aanmerking voor een aanpassing van de selectieprocedure.Heb je een handicap en wil je gebruik maken van arbeidspostaanpassingen? Dan kan je dat aanvragen op het moment van aanwerving.

Regie der Gebouwen