
Deskundige contractbeheer - logistiek
- Bruxelles
- 3.055 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- De dienst logistiek staat in voor het invullen van de door de centra en de diensten van Fedasil uitgedrukte materiële behoeften, met uitzondering van de behoeften met betrekking tot infrastructuur en informatie- en communicatietechnologie. De dienst adviseert de directeur algemene diensten omtrent het beleid inzake de materiële middelen en zorgt voor de implementatie van de strategie en de operationele projecten inzake de materiële behoeften van het Agentschap.
- De dienst logistiek bestaat uit een staf, een team materiaalbeheerders die alle centra en diensten ondersteunt, de logistieke cel van de hoofdzetel die specifiek instaat voor de dagdagelijkse logistieke ondersteuning van de diensten op de hoofdzetel, en de cel centraal stockbeheer die gevestigd is in Rotselaar. U maakt deel uit van het team materiaalbeheerders.
- Je bent verantwoordelijk voor:
- het schrijven van de technische specificaties van aankoopaanvragen;
- de evaluatie van het technische deel van de ontvangen offertes;
- het opstellen van behoefteramingen (vierjarenplan);
- de opstart van een gegund contract in de verschillende centra, in nauwe samenwerking met de plaatselijke logistieke dienst;
- monitoring van het verbruik van lopende contracten;
- monitoring van materiaal in de logistieke keten;
- het monitoren van technische en logistieke ontwikkelingen;
- de buitengebruikstelling en declassering van materiaal op het einde van de levenscyclus.
- Je ontwikkelt en onderhoudt regelmatig contacten met de expert aankopers tijdens het opstellen van overheidsopdrachten; met de begrotingsdiensten, de operationele diensten en externe bedrijven om de evoluties en de technische ontwikkelingen van de markt te volgen.
- Je levert technische en logistieke ondersteuning aan gebruikers: projecten, procesverbetering, coördinatie, coaching.
- Om jouw taken uit te voeren kan je enerzijds vertrouwen op procedures en richtlijnen en anderzijds kan je jouw ervaren collega's en de verantwoordelijke van de dienst logistiek om advies vragen.
- U bent houder van een algemeen bachelordiploma.
- U heeft een eerste relevante professionele ervaring.
- U hebt één basis kennis van het Frans.
- U hebt praktische computervaardigheden.
- U hebt analytische vaardigheden en bent kritisch.
- U werkt zorgvuldig en georganiseerd; u neemt initiatief.
- U bent enthousiast, constructief en resultaats- en oplossingsgericht.
- U communiceert mondeling en schriftelijk op een heldere, gestructureerde en respectvolle manier.
- U hebt zin u verder te verdiepen in het aankoopbeleid van Fedasil.
- U heeft bij voorkeur ervaring met overheidsopdrachten, en specifiek de technische aspecten en de uitvoering van dergelijke opdrachten.
- U volgde bij voorkeur al een bijkomende opleiding in contractmanagement en/of onderhandelen of kan op deze gebieden een nuttige ervaring aantonen.
- IN TEAM WERKEN: Een teamgeest creëren en bevorderen door meningen en ideeën te delen en bij te dragen tot oplossingen bij conflicten tussen collega's.
- KLANTGERICHT HANDELEN : Interne en externe klanten begeleiden op een heldere, integere en objectieve manier, hen een persoonlijke service bieden en goede contacten onderhouden.
- BETROUWBAARHEID TONEN: Werken op een integere manier, volgens de verwachtingen van de organisatie, met respect voor vertrouwelijkheid en afspraken en zonder elke vorm van partijdigheid.
- ZICHZELF ONTWIKKELEN : Actief plannen en beheren van de eigen ontwikkeling in functie van de mogelijkheden, interesses en ambities en de eigen werking kritisch in vraag stellen aan de hand van nieuwe inzichten, ervaringen en kennis.
- DOELSTELLINGEN BEREIKEN: Zich inzetten en de wil en ambitie tonen om resultaten te behalen en garant staan voor de kwaliteit ervan.
- INFORMATIE VERWERKEN : efficiënt en effectief zoeken, decoderen en verwerken van grote hoeveelheden gegevens binnen een beschikbare termijn.
- PROBLEMEN OPLOSSEN: Omgaan met en zelfstandig oplossen van problemen, zoeken van alternatieven en uitvoeren van oplossingen.
- ONDERSTEUNEN: Collega’s begeleiden, een voorbeeldfunctie uitoefenen en hen ondersteunen in hun dagelijks functioneren.
- Type overeenkomst
- Een voltijds contract (38u/week) van onbepaalde duur . Eén wervingsreserve voor alle types van arbeidsovereenkomsten voor de duur van 2 jaar.
- Categorie A: Administratief uurrooster met vaste en variabele uren en prestaties van 7u36 per dag, van maandag tot vrijdag.
- Variabel uurrooster en 26 vakantiedagen op jaarbasis (direct bij indiensttreding en in verhouding tot de prestaties en het werkregime).
- Gratis openbaar vervoer voor het woon-werkverkeer.
- Mogelijkheid tot fietsvergoeding voor het woon-werkverkeer.
- Mogelijkheid tot telewerk
- Maaltijdcheques en voordelige aanbiedingen via de Fed+ kaart.
- Voordelige hospitalisatieverzekering en diverse sociale voordelen.
- Valorisatie van nuttige werkervaring.
- Vele mogelijkheden tot opleidingen (te volgen tijdens de werkuren).
- een motivatiebrief
- een gedetailleerd CV (waarmee we diplomavoorwaarden en ervaring kunnen beoordelen)
- een kopie van je diploma
- Indien je het diploma vereist voor de functie in het buitenland hebt behaald, moet je een gelijkwaardigheidsattest toevoegen, uitgereikt door NARIC-Vlaanderen. Voor meer informatie, raadpleeg de website over gelijkstellingen van NARIC-Vlaanderen.
- Je moet houder zijn van een diploma in het Nederlands, uitgereikt door een Belgische onderwijsinstelling of van een ander land in zoverre het onderwijs in het Nederlands verliep. Zo niet, moet je het bewijs toevoegen dat je geslaagd bent voor een taalexamen Nederlands georganiseerd door Selor. Voor meer informatie, raadpleeg de website van Selor (www.selor.be).
- Als je weerhouden bent voor de functie, zal een bewijs van goed gedrag en zeden (uittreksel van het strafblad) gevraagd worden.
- Je moet voldoen aan de wetgeving inzake de toegang tot het Belgische grondgebied en de arbeidsvergunningen. Indien je geen Belgisch staatsburger bent, moet je de gepaste documenten voorleggen wanneer je weerhouden bent voor de functie.