Je beheert het producten van concept tot lancering en optimalisatie.Je ontwikkelt en implementeert go-to-marketstrategieën en lanceringsplannen.Je creëert samen met marketing sterke productboodschappen en content.Je ontwikkelt en onderhoudt verkoopondersteunend materiaal, zoals catalogi en leaflets.Je analyseert campagneprestaties en klantenfeedback en vertaalt deze naar verbeteringen.Je organiseert en geeft interne producttrainingen aan teams wereldwijd.Je coördineert de integratie van nieuwe producten in de showroom en op de website.Impact op internationaal niveau, dicht bij huis.Een innovatieve rol met veel autonomie en ruimte voor eigen initiatief.Beschikt over een bachelordiploma en heeft 2 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare marketing- of productrol.Is een sterke communicator in zowel Nederlands als Engels en weet teams en stakeholders te overtuigen.Heeft een hands-on, oplossingsgerichte mindset en neemt graag initiatief.Combineert organisatietalent met commerciële feeling en kan vlot prioriteiten stellen.Is een teamplayer met leiderschapskwaliteiten en weet anderen te motiveren.Heeft affiniteit met fashion, technische producten of veiligheidsschoenen en is bereid om occasioneel te reizen.Internationaal toonaangevend bedrijf binnen de fashion- en veiligheidssector.Combineert design, comfort en technologie in hoogwaardige producten.Heeft een open en no-nonsense bedrijfscultuur met korte communicatielijnen.Actief in meer dan 60 landen, met een sterke focus op innovatie en kwaliteit.Een organisatie waar ondernemerschap en eigen initiatief echt het verschil maken.Een internationale job met impact, in een dynamische en groeiende organisatie.Een open bedrijfscultuur met ruimte voor initiatief en korte communicatielijnen.Flexibiliteit dankzij thuiswerk, flexibele uren en een goede werk-privébalans.Een competitief salarispakket met extralegale voordelen en 12 extra verlofdagen.Kansen voor persoonlijke groei en ontwikkeling via opleidingen op maat.