Verantwoordelijke Administratie

Accent Jobs

  • Olen, Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 7 jours
{"id":"a5fca295-4d18-421c-9edf-815136b86dcb","title":"Verantwoordelijke Administratie","type":"node--vacancy","path":{"path":"/vacature/verantwoordelijke-administratie-507808","langcode":"nl"},"pathTranslations":[],"defaultLangcode":true,"approvalNumber":"W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204","companyInfo":"Je komt terecht in een groeiend algemeen bouw en wegenbouwbedrijf met mensgerichte aanpak en familiale sfeer. Daarnaast doen ze ook projectontwikkeling in eigen beheer (zoals appartementsgeboouwen) en werken ze in opdracht voor de openbare sector (zoals ziekenhuizen, rusthuizen, ...). Binnen de bouw hebben ze verschillende afdelingen: waaronder de afdeling loodgieterij. Ze zijn gespecialiseerd in nieuwbouwprojecten.
brbr
Onze klant is bovendien officieel Great Place to Work certified.
br
","functionalDescription":"Als verantwoordelijke administratie ga je aan de slag met volgende taken:
brulbrli
Je beheert de inkomende en uitgaande werfgebonden communicatie, zowel digitaal (mail, SharePoint) als op papier. Ook de algemene mailboxen vallen onder jouw verantwoordelijkheid.
/librli
Je volgt de administratie van de aan jouw toegewezen projecten van A tot Z op: van het opstellen van uitvoeringsdossiers en werfmeldingen tot het verzenden en opvolgen van bestellingen en contracten.
/librli
Je meldt onderaannemers aan, beheert hun borgen, vraagt attesten van goede uitvoering op en stelt as-built dossiers op.
/librli
Je zorgt dagelijks voor een correcte melding van onderaannemers en controleert hun Check In @ Work, inclusief het opvragen van alle noodzakelijke documenten.
/librli
Je werkt nauw samen met de calculatiedienst en ondersteunt bij de administratieve voorbereiding van aanbestedingsdossiers.
/librli
Je verzorgt briefwisseling en presentaties voor afdelingshoofden en de bedrijfsleider.
/librli
Je ondersteunt de juridische dienst met diverse administratieve taken.
/librli
Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte interne en externe communicatie.
/librli
Je houdt het digitale klassement overzichtelijk en up-to-date.
/librli
Je werkt met moderne tools zoals SharePoint en AI-toepassingen zoals ChatGPT.
/libr/ulbr
","vacancyId":"8c0bb238-c6e3-455c-aacb-8b77982058df","lastUpdate":"2025-08-27T08:51:13+02:00","offerInfo":"Job optie vast
brbr
Salarispakket:
br
Verloning: loon PC 124
br
Maaltijdcheques (€ 7,-)
br
Ecocheques
br
Correcte verloning volgens capaciteiten en inzet
brbr
Naast het salarispakket bied onze klant ook nog:
br
Interne opleidingen op maat: veiligheid, EHBO, nieuwe bouwtechnieken...
br
Het bedrijf organiseert verschillende activiteiten waaraan je kan deelenemen zoals teambuildings, filmavond, wedstrijden waar je tickets voor een voetbalwedstrijd kan winnen...
br
","profileInfo":"Zo ziet de ideale verantwoordelijke administratie in Olen eruit:
brulbrli
Je hebt een sterke interesse in administratie binnen een technische of bouwkundige context.
/librli
Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig.
/librli
Je bent communicatief sterk en werkt graag samen met anderen.
/librli
Je blijft rustig onder druk en behoudt het overzicht.
/librli
Je hebt een goede kennis van MS Office en staat open voor digitale tools zoals SharePoint en AI-toepassingen.
/librli
Ervaring in een gelijkaardige functie of sector is een pluspunt, maar geen vereiste.
/libr/ulbr
","referenceCode":"507808","status":"open","employmentType":"FULL_TIME","salaryMin":null,"salaryMax":null,"salaryUnit":null,"langcode":"nl","image":[],"video":[],"fringeBenefits":[{"id":"007fef86-b0f4-4b58-95f4-7c1813bf9ecd","name":"Maaltijdcheques","status":true,"machineName":"97a8e6b3-269c-4638-9b08-f07bea919838"},{"id":"26ea85f8-6ae5-43e1-a141-2a6c2ddf275f","name":"Ecocheques","status":true,"machineName":"8a0a3c84-89e0-4699-a2d8-8adf01fdfb94"}],"office":{"isActive":true,"id":"0edb64e9-f0ec-4259-b240-c0b0267978c9","path":{"alias":"/onze-kantoren/accent-office-sales-herentals","langcode":"nl"},"phone":"+32 14 28 21 70","sms":"+32460258120","status":true,"title":"ACCENT OFFICE & SALES HERENTALS ","whatsapp":null},"consultant":null,"location":{"id":"60b13202-acbc-4b83-a76a-bfd0d3095d2c","name":"Olen","defaultName":"Olen","status":true,"machineName":"4921fca6-dd21-4166-b5db-df7da38c32f0","zipCode":"2250","path":{"alias":"/olen-2250","langcode":"nl"}},"province":{"id":"d4508220-fb11-4585-83c7-84ddb16a6ad4","name":"Antwerpen","defaultName":"Antwerp","status":true,"path":{"alias":"/antwerpen","langcode":"nl"}},"statute":{"id":"e8fbb4c6-49a4-43c7-8803-8392f2932472","name":"Bediende","defaultName":"Employee"},"functionalDomains":[{"id":"158c832c-dce4-4e24-b99a-729c379718e5","name":"Administratie","defaultName":"Administration","status":true,"machineName":"1","path":{"alias":"/administratie","langcode":"nl"}}],"functionalDomainsLevel2":{"id":"fcac36d7-affc-4e50-9b10-b95f2cae6d63","name":"Administratief bediende","defaultName":"Administrative clerk","status":true,"machineName":"d59fe2c2-46ac-44a3-9a36-3bf2c1fe298a","path":{"alias":"/administratie/administratief-bediende","langcode":"nl"}},"contractType":{"id":"d8c0b302-86fb-44e4-afea-d2f20fd2a307","name":"Kans op vast","defaultName":"Temp to perm"},"regimes":[{"id":"1617f74d-e7da-4692-95c8-5c8b83b41f95","name":"Dag","defaultName":"Day"}],"employmentTypes":[{"id":"6db72e24-8ac0-400b-bad8-95bc27fb3e90","name":"Voltijds","defaultName":"Full-time","machineName":"FULL_TIME"}],"employmentTypeHalftimeWorkingHoursMax":null,"employmentTypeHalftimeWorkingHoursMin":null,"metaData":{"title":"Vacature Verantwoordelijke Administratie Olen - Accent Jobs","ogTitle":"Vacature Verantwoordelijke Administratie Olen - Accent Jobs","description":"Op zoek naar een job als Verantwoordelijke Administratie in Olen met Kans op vast. Bekijk de vacature en solliciteer snel online! - Accent Jobs","ogDescription":"Op zoek naar een job als Verantwoordelijke Administratie in Olen met Kans op vast. Bekijk de vacature en solliciteer snel online! - Accent Jobs","type":"Vacancy","url":"/nl/vacature/verantwoordelijke-administratie-507808","imgUrl":"https://accentjobs.be/assets/logo-square.webp","abstract":null,"keywords":null,"noIndex":false},"breadcrumbPaths":[{"title":"Home","url":"/nl"},{"title":"Alle vacatures","url":"/nl/vacatures"},{"title":"Administratie","url":"nl/functie/administratie"},{"title":"Administratief bediende","url":"nl/functie/administratie/administratief-bediende"},{"title":"Verantwoordelijke Administratie"}],"employerAggregateData":{"@context":"https://schema.org/","@type":"EmployerAggregateRating","itemReviewed":{"name":"Accent Jobs","sameAs":"www.accentjobs.be","@type":"Organization"},"ratingValue":4.7,"bestRating":5,"worstRating":1,"ratingCount":"6219"}}TerugVacatureVerantwoordelijke AdministratieKans op vast4921fca6-dd21-4166-b5db-df7da38c32f0Solliciteer nunlFULL_TIME27/8/2025,AntwerpenAdministratieAdministratief bediendeBediendeBediendeDag-Voltijds507808 Toon meer/ / / / /Wij bieden jouJob optie vastSalarispakket:
Verloning: loon PC 124
Maaltijdcheques (€ 7,-)
Ecocheques
Correcte verloning volgens capaciteiten en inzetNaast het salarispakket bied onze klant ook nog:
Interne opleidingen op maat: veiligheid, EHBO, nieuwe bouwtechnieken...
Het bedrijf organiseert verschillende activiteiten waaraan je kan deelenemen zoals teambuildings, filmavond, wedstrijden waar je tickets voor een voetbalwedstrijd kan winnen...Extralegale voordelenMaaltijdchequesEcochequesFunctieomschrijvingAls verantwoordelijke administratie ga je aan de slag met volgende taken:
  • Je beheert de inkomende en uitgaande werfgebonden communicatie, zowel digitaal (mail, SharePoint) als op papier. Ook de algemene mailboxen vallen onder jouw verantwoordelijkheid.
  • Je volgt de administratie van de aan jouw toegewezen projecten van A tot Z op: van het opstellen van uitvoeringsdossiers en werfmeldingen tot het verzenden en opvolgen van bestellingen en contracten.
  • Je meldt onderaannemers aan, beheert hun borgen, vraagt attesten van goede uitvoering op en stelt as-built dossiers op.
  • Je zorgt dagelijks voor een correcte melding van onderaannemers en controleert hun Check In @ Work, inclusief het opvragen van alle noodzakelijke documenten.
  • Je werkt nauw samen met de calculatiedienst en ondersteunt bij de administratieve voorbereiding van aanbestedingsdossiers.
  • Je verzorgt briefwisseling en presentaties voor afdelingshoofden en de bedrijfsleider.
  • Je ondersteunt de juridische dienst met diverse administratieve taken.
  • Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte interne en externe communicatie.
  • Je houdt het digitale klassement overzichtelijk en up-to-date.
  • Je werkt met moderne tools zoals SharePoint en AI-toepassingen zoals ChatGPT.
Jouw profielZo ziet de ideale verantwoordelijke administratie in Olen eruit:
  • Je hebt een sterke interesse in administratie binnen een technische of bouwkundige context.
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig.
  • Je bent communicatief sterk en werkt graag samen met anderen.
  • Je blijft rustig onder druk en behoudt het overzicht.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office en staat open voor digitale tools zoals SharePoint en AI-toepassingen.
  • Ervaring in een gelijkaardige functie of sector is een pluspunt, maar geen vereiste.
BedrijfsinformatieJe komt terecht in een groeiend algemeen bouw en wegenbouwbedrijf met mensgerichte aanpak en familiale sfeer. Daarnaast doen ze ook projectontwikkeling in eigen beheer (zoals appartementsgeboouwen) en werken ze in opdracht voor de openbare sector (zoals ziekenhuizen, rusthuizen, ...). Binnen de bouw hebben ze verschillende afdelingen: waaronder de afdeling loodgieterij. Ze zijn gespecialiseerd in nieuwbouwprojecten.Onze klant is bovendien officieel Great Place to Work certified.Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.27/8/2025,AntwerpenAdministratieAdministratief bediendeBediendeBediendeDag-Voltijds507808Solliciteer nuladenJobs per sectorPopulaire locatiesCopyright © 2025 Accent Jobs for People NVBeversesteenweg 576, 8800 Roeselare Accent Jobs for People NV - BE0455.069.956 | Accent Construct NV - BE0887.120.626 | Accent Jobs NV - BE0654.755.146

Accent Jobs