Ingeven en verwerken van klantordersOpmaken en versturen van offertesOpvolgen van transporten en levertermijnenBeantwoorden van prijsvragen van klantenAfstemmen met de interne planning (geen planning zelf)Alternatieven voorstellen bij leverproblemen of stocktekortenTelefonisch en schriftelijk klantencontact (mailbeheer)Volledige opvolging van bestellingen van A tot ZBehandelen van klachtenBeperkt debiteurenbeheer (betalingsopvolging)Veel interne communicatie, vooral met productie en transporOmdat je hier écht een centrale rol krijgt in de opvolging van klantendossiers.Omdat je kan rekenen op een afwisselend takenpakketJe hebt een eerste ervaring in een administratieve of commerciële binnendienstfunctieJe spreekt vlot Nederlands en kan je ook behelpen in het Frans (klantenopvolging vanuit Dendermonde)Je bent klantgericht, communicatief sterk en werkt oplossingsgerichtJe houdt van variatie in je taken en schakelt vlot tussen interne en externe contactenOnze klant is een sterke speler in de regio Dendermonde die een uitstekende reputatie heeft opgebouwd bij zijn klanten, zowel in België als Frankrijk. Je werkt in een moderne en professionele omgeving waar teamwork, klantgerichtheid en betrouwbaarheid centraal staan.Je komt terecht in een stabiel en mensgericht bedrijf waar collegialiteit centraal staat. Na je inwerkperiode kan je rekenen op twee dagen thuiswerk per week, een aantrekkelijk loonpakket en de kans om je administratieve en communicatieve talenten volop in te zetten.