Administratief Service Support Medior regio Merksem

Daoust

  • Merksem, Anvers
  • Intérim
  • Temps-plein
  • Il y a 16 jours
Voor onze klant gelegen in Merksem zijn we op zoek naar een Administratief Service Medior.- Verzorgen telefoonpermanentie CC.- Dagelijkse verwerking mailbox CC, diverse vragen.- Beantwoorden vragen mbt notaris dossiers.- Beantwoorden vragen mbt HS-post dossiers.- Beantwoorden aanvragen mbt standaard dossiers.- Andere administratieve taken.- Werken met verschillende tools: C4C, Klip-platform, Egis, Omgevingsloket,.Jouw profiel:Wat wordt er van jou verwacht?- Ervaring in technisch administratief werk.- Goede kennis MS Office.- Geografisch inzicht, ervaring geodata en database.- Nauwkeurig, analytisch en efficient.- Flexibel en autonoom kunnen werken.- Teamgericht en communicatief.- Schrijfvaardigheden.Onze vacature:Wat mag jij verwachten?- Competitief loonpakket met extralegale voordelen.- 20 verlofdagen 13 compensatiedagen- Aangename werksfeerOver Daoust:Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou!Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.

Daoust