
Customer service (Tijdelijk)
- Anvers
- CDD
- Temps-plein
- Orderverwerking: Orders registreren, verzenddata afstemmen, transport regelen, klant informeren, order afsluiten;
- Voorraadbeheer: Consignatie en maandelijks afstemmen;
- Facturen verwerken, goedkeuring starten, data invoeren, kortingen beheren, fouten corrigeren, archiveren, ERP-verbetering;
- Aanspreekpunt voor vragen/klachten, info verzamelen en terugkoppelen, interne afstemming;
- Coördinatie klantenverzoeken: Taken toewijzen, opvolgen, terugkoppeling geven, standaardtaken beheren.
- Orderverwerking: Orders registreren, verzenddata afstemmen, transport regelen, klant informeren, order afsluiten;
- Voorraadbeheer: Consignatie en maandelijks afstemmen;
- Facturen verwerken, goedkeuring starten, data invoeren, kortingen beheren, fouten corrigeren, archiveren, ERP-verbetering;
- Aanspreekpunt voor vragen/klachten, info verzamelen en terugkoppelen, interne afstemming;
- Coördinatie klantenverzoeken: Taken toewijzen, opvolgen, terugkoppeling geven, standaardtaken beheren.
- 5 jaar ervaring in customer service en logistiek binnen een internationale omgeving
- In staat om bestaande processen kritisch te evalueren en verbeteren
- Ervaring met CRM-systemen (bijv. Salesforce) en bij voorkeur ook Voice of Customer-software (zoals Qualtrics)
- Kennis van IFS of SAP is een pluspunt (nieuwe ERP-implementatie op komst)
- Kennis van douane-, import- en exportvereisten
- Talen: Nederlands, Frans en Engels
- Een mooi brutoloon op maat van jouw aantoonbare kennis en ervaring;
- Snelle opstart in een uitdagende functie in dagdiensten;
- Periode voor zeker 4 maanden
- Maaltijdcheques van 8 euro
- Bovendien werk je bij een sterk groeibedrijf met mooie werkzekerheid, wat een mooie kans biedt voor verdere persoonlijke en professionele groei