
Logistics & Service Administrator
- Mouscron, Hainaut
- CDD
- Temps-plein
- Je beantwoordt de externe telefoons van klanten voor alle logistieke vragen en vragen na verkoop.
- Je neemt acties om de klant te helpen, hetzij terwijl hij aan de lijn is, hetzij dat je duidelijke afspraken maakt wanneer de klant gecontacteerd zal worden voor een antwoord.
- Je organiseert de logistiek voor terugkerende goederen, zorgt dat ze intern getraceerd kunnen worden en verstuurd wat nodig.
- Je maakt facturen en creditnota’s.
- Je volgt de voorraad van wisselstukken op.
- Je beantwoordt digitale vragen via ons ticket-systeem, alle puur technische vragen, geef je door aan de collega’s van de technische dienst.
- Je hebt een bachelor-diploma of gelijkwaardige ervaring
- Je werkte al in een gelijkaardige functie
- Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Frans.
- Je hebt ervaring met ERP en WMS systemen (Business Central is een pluspunt)
- Je hebt technische affiniteit.
- Je kan probleemoplossend denken.
- Je bent klantgericht en blijft rustig als de klant minder geduldig is.
- Een gevarieerde functie met verantwoordelijkheid in een sterk groeiend bedrijf
- Een dynamische omgeving met fijne collega's waar je helemaal jezelf kan zijn
- Diverse evenementen met de collega’s gedurende het hele jaar: ontbijt, zomerBBQ, Kerstetentje, …
- Vlotte bereikbaarheid in een filevrije omgeving met glijdende werkuren
- Je kan rekenen op een motiverend loonpakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (8€), ecocheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.