
Administratief bediende
- Hasselt, Limbourg
- CDI
- Temps-partiel
br
","functionalDescription":"
ulbrli
Je boekt de goederen in via het stockprogramma.
/librli
Je onderhoudt contacten met de leveranciers.
/librli
Je brengt retours in orde van inkomende foutieve artikelen.
/librli
Je verpakt online bestellingen en brengt deze zorgvuldig binnen in het dichtstbijzijnde postkantoor.
/librli
Je verwerkt boekhoudkundige taken zoals het invullen van de kasboek, ingeven van facturen, betalingen afboeken, ...
/libr/ulbr
","vacancyId":"1b354f16-727a-43f5-af1c-55a260df35a0","lastUpdate":"2025-09-04T12:11:10+02:00","offerInfo":"Je komt terecht in een mooie werkomgeving in het centrum van Hasselt. Het betreft een parttime job van 15u per week. Je werkt op maandag, dinsdag en donderdag van 8u tot 13u of van 8u30 tot 13u30. Naast je loon ontvang je ook nog maaltijdcheques en is er gratis parking geregeld voor jou. Deze parking is gelegen op 10 minuutjes wandelafstand van de winkel. Ben jij iemand die klantvriendelijkheid, discreet en commercieel is? Aarzel dan niet en solliciteer meteen via onze website. Wil je toch graag meer informatie? Bel ons dan op het nummer 011/30.37.47.
br
","profileInfo":"
ulbrli
Je kan goed werken met Microsoft Office, wanneer je kennis hebt van Briljant is dat zeker een pluspunt.
/librli
Je bent klantvriendelijk en commercieel ingesteld.
/librli
Je staat er voor open om parttime te werken.
/librli
Je spreekt zeer goed Nederlands, wanneer je Engels of Frans spreekt is dat mooi meegenomen.
/libr/ulbr
","referenceCode":"508784","status":"open","employmentType":"PART_TIME","salaryMin":"800.00","salaryMax":"1000.00","salaryUnit":"MONTH","langcode":"nl","image":[],"video":[],"fringeBenefits":[{"id":"007fef86-b0f4-4b58-95f4-7c1813bf9ecd","name":"Maaltijdcheques","status":true,"machineName":"97a8e6b3-269c-4638-9b08-f07bea919838"}],"office":{"isActive":true,"id":"ef398872-32d4-4359-ba03-9b379e75967a","path":{"alias":"/onze-kantoren/accent-office-sales-hasselt","langcode":"nl"},"phone":"+32 11 30 37 47","sms":"+32460259540","status":true,"title":"ACCENT OFFICE & SALES HASSELT ","whatsapp":null},"consultant":{"firstname":"JESSICA","lastname":"MACHIELS","jobTitle":"Office Manager","vacancyTitle":"Administratief bediende","officeId":"ef398872-32d4-4359-ba03-9b379e75967a","officeName":"ACCENT OFFICE & SALES HASSELT ","officeLink":"nl/onze-kantoren/accent-office-sales-hasselt","officeStatus":true,"vacancyReference":"508784","image":{"alt":"JESSICA MACHIELS","title":"JESSICA MACHIELS","src":"https://accentjobs.be/jobboard/images/a3420c57-7476-453c-9a3f-f4ea9426c280/employees/13/13187/image/13187.jpg"},"showOffice":true},"location":{"id":"524d4ecc-27f9-43a9-814d-a51d8dcc652d","name":"Hasselt","defaultName":"Hasselt","status":true,"machineName":"a41b3e61-ce35-416b-ae62-9662c41f86e5","zipCode":"3500","path":{"alias":"/hasselt-3500","langcode":"nl"}},"province":{"id":"41c120f6-8269-432f-ba70-eda6bfbd1ef5","name":"Limburg","defaultName":"Limburg","status":true,"path":{"alias":"/limburg","langcode":"nl"}},"statute":{"id":"e8fbb4c6-49a4-43c7-8803-8392f2932472","name":"Bediende","defaultName":"Employee"},"functionalDomains":[{"id":"158c832c-dce4-4e24-b99a-729c379718e5","name":"Administratie","defaultName":"Administration","status":true,"machineName":"1","path":{"alias":"/administratie","langcode":"nl"}}],"functionalDomainsLevel2":{"id":"fcac36d7-affc-4e50-9b10-b95f2cae6d63","name":"Administratief bediende","defaultName":"Administrative clerk","status":true,"machineName":"d59fe2c2-46ac-44a3-9a36-3bf2c1fe298a","path":{"alias":"/administratie/administratief-bediende","langcode":"nl"}},"contractType":{"id":"d8c0b302-86fb-44e4-afea-d2f20fd2a307","name":"Kans op vast","defaultName":"Temp to perm"},"regimes":[{"id":"1617f74d-e7da-4692-95c8-5c8b83b41f95","name":"Dag","defaultName":"Day"}],"employmentTypes":[{"id":"791fcc7d-cae3-47fd-9d50-56b5d43dcc3a","name":"Deeltijds","defaultName":"Part-time","machineName":"PART_TIME"}],"employmentTypeHalftimeWorkingHoursMax":"20","employmentTypeHalftimeWorkingHoursMin":"15","metaData":{"title":"Vacature Administratief bediende Hasselt - Accent Jobs","ogTitle":"Vacature Administratief bediende Hasselt - Accent Jobs","description":"Op zoek naar een job als Administratief bediende in Hasselt met Kans op vast. Bekijk de vacature en solliciteer snel online! - Accent Jobs","ogDescription":"Op zoek naar een job als Administratief bediende in Hasselt met Kans op vast. Bekijk de vacature en solliciteer snel online! - Accent Jobs","type":"Vacancy","url":"/nl/vacature/administratief-bediende-508784","imgUrl":"https://accentjobs.be/assets/logo-square.webp","abstract":null,"keywords":null,"noIndex":false},"breadcrumbPaths":[{"title":"Home","url":"/nl"},{"title":"Alle vacatures","url":"/nl/vacatures"},{"title":"Administratie","url":"nl/functie/administratie"},{"title":"Administratief bediende","url":"nl/functie/administratie/administratief-bediende"},{"title":"Administratief bediende"}],"employerAggregateData":null,"hasJobSpecificForm":false}TerugVacatureAdministratief bediendeKans op vasta41b3e61-ce35-416b-ae62-9662c41f86e5Solliciteer nunlPART_TIME800.00 - 1000.00 / maand4/9/2025,LimburgAdministratieAdministratief bediendeBediendeBediendeDag-Deeltijds (15 - 20 uur)508784 Toon meer/ / / / /Wij bieden jouJe komt terecht in een mooie werkomgeving in het centrum van Hasselt. Het betreft een parttime job van 15u per week. Je werkt op maandag, dinsdag en donderdag van 8u tot 13u of van 8u30 tot 13u30. Naast je loon ontvang je ook nog maaltijdcheques en is er gratis parking geregeld voor jou. Deze parking is gelegen op 10 minuutjes wandelafstand van de winkel. Ben jij iemand die klantvriendelijkheid, discreet en commercieel is? Aarzel dan niet en solliciteer meteen via onze website. Wil je toch graag meer informatie? Bel ons dan op het nummer 011/30.37.47.Extralegale voordelenMaaltijdchequesFunctieomschrijving
- Je boekt de goederen in via het stockprogramma.
- Je onderhoudt contacten met de leveranciers.
- Je brengt retours in orde van inkomende foutieve artikelen.
- Je verpakt online bestellingen en brengt deze zorgvuldig binnen in het dichtstbijzijnde postkantoor.
- Je verwerkt boekhoudkundige taken zoals het invullen van de kasboek, ingeven van facturen, betalingen afboeken, ...
- Je kan goed werken met Microsoft Office, wanneer je kennis hebt van Briljant is dat zeker een pluspunt.
- Je bent klantvriendelijk en commercieel ingesteld.
- Je staat er voor open om parttime te werken.
- Je spreekt zeer goed Nederlands, wanneer je Engels of Frans spreekt is dat mooi meegenomen.