
Administratief bediende
- Kortenberg, Brabant Flamand
- 2.500-3.500 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Een voltijdse job van maandag tot vrijdag met glijdende uren
- 40 uren week + 12 ADV dagen + 2 extra dagen = 34 verlofdagen in totaal ( verlof vrij op te nemen in samenspraak met het team )
- Job optie vast
- Thuiswerk is niet mogelijk
- Aantrekkelijk salaris naar ervaring € 2500 - € 3500
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Maaltijdcheques van 7 euro
- CAO bonus 90
- Opleidingsplan
- Weinig verloop in het bedrijf, hoge anciënniteit
- Vlakke structuur
Als Administratief medewerker op de Aftersales afdeling heb je volgende taken:
- Je ondersteunt de afdeling die instaat voor in-house reparaties, on-site serviceactiviteiten, assemblage van nieuwe machines en de aankoop
- Je maakt en beheert offertes en orders voor wisselstukken. Je staat hiervoor in contact met de leveranciers. Dit zijn vaak grote industriële spelers
- Je verzorgt de administratie en opvolgtaken van onderhoudscontracten
- Je beantwoordt vragen over levertermijnen e.a.
- Je rapporteert aan de Purchase & Logistics Manager
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Frans en Engels
- Je hebt een sterke interesse in techniek. Hierover heb je al kennis of de sterke motivatie om je hierin te verdiepen. De klant biedt een aangepast opleidingsplan aan en ook coaching on the job
- Je bent klantgericht
- Je bent praktisch ingesteld en steekt graag de handen uit de mouwen
- Je bent assertief en staat sterk in je schoenen
- Je werkt graag samen in een team