Medewerker facturatie & boekhouding

Konvert

  • Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 16 jours
In deze veelzijdige rol ben je de schakel tussen de operationele activiteiten en de boekhouding. Je zorgt voor een correcte administratieve verwerking en een vlotte flow van facturatie en boekhoudtaken.Voorbereiden en opmaken van verkoopfacturen op basis van transportdocumenten.Opvolgen van debiteuren en betalingen, inclusief contact met klanten bij achterstanden.Mee opstellen van KPI-rapporteringen voor klanten.Inboeken van leveranciers- en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.Controleren en verwerken van facturen van onderaannemers.Beschikt over een diploma in een administratieve of boekhoudkundige richting, of gelijkwaardig door ervaring.Is nauwkeurig, cijfermatig sterk en administratief georganiseerd.Kan zelfstandig werken, maar functioneert ook goed in teamverband.Is communicatief vaardig en werkt oplossingsgericht.De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren. De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...). De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren. De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...). De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren. De eigen deskundigheid ontwikkelen. De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden. Commissielonen berekenen De commerciële resultaten controleren en verantwoordenEen voltijds contract van onbepaalde duur in een moderne werkomgeving.Marktconform salaris aangevuld met:Maaltijdcheques van €8EcochequesHospitalisatieverzekering20 wettelijke verlofdagen, 6 betaalde ADV-dagen en 4 sectorale verlofdagen (waarvan 1 na een jaar dienst).

Konvert