Ben jij nauwkeurig, stressbestendig en hou je ervan om dossiers tot in de puntjes af te handelen? Voor ons dynamisch kantoor zijn wij op zoek naar een administratief medewerker die ons team versterkt bij de opvolging van krediet- en verzekeringsdossiers.Jouw verantwoordelijkhedenAdministratieve afhandeling van hypotheekaanvragenOpmaak en opvolging van kredietdossiers en verzekeringsdossiersTelefonisch onthaal en beheer van de agendaDagelijks contact met klanten, krediet- en verzekeringsmaatschappijenNauwkeurige input en opvolging van documenten in Excel en WordWat wij van jou vragen:Ervaring in de bank-, finance- of vastgoedsector is een sterke troefTweetalig NL/FR is een absolute vereisteEngels is een pluspuntJe bent administratief sterk, discreet en werkt nauwkeurigJe kan goed omgaan met deadlines en blijft rustig onder drukVlot in MS Office (Word & Excel)Wat wij jou bieden:Standplaats naar keuze: Dilbeek of HalleThuiswerk mogelijk: max. 1 halve dag per weekContractduur: zeker tot 31/12/2025, met optie op vast vanaf 2026Tewerkstelling 3/5, 4/5 of voltijdsOpleiding voorzien zodat je snel kan groeien in je rol.Interesse? Neem snel contact op met ons op 02/359.00.70.