
Medewerker commerciële binnendienst
- Wevelgem, Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-plein
- De opmaak en het opvolgen van de offertes;
- Het volledig beheer van de klantendossiers neem je ook voor je rekening;
- De registratie van bestellingen en de ondersteuning bij evenementen en beurzen;
- Het up-to-date houden van hun social media;
- Tot slot neem je andere administratieve ad-hoc taken voor jouw rekening naargelang je interesses.
- De opmaak en het opvolgen van de offertes;
- Het volledig beheer van de klantendossiers neem je ook voor je rekening;
- De registratie van bestellingen en de ondersteuning bij evenementen en beurzen;
- Het up-to-date houden van hun social media;
- Tot slot neem je andere administratieve ad-hoc taken voor jouw rekening naargelang je interesses.
- Reeds ervaring hebben in een gelijkaardige job is een vereiste;
- Je werkt verder nauwkeurig en efficiënt;
- Vertrouwd zijn met de courante MS Office pakketten zoals Excel en Word en eveneens kan je snel werken met IT-toepassingen;
- Klantencontact schrikt je niet af want je bent sterk communicatief;
- Vlot spreken in het Nederlands en Frans is een must;
- Je werkt graag in een klein team en neemt je verantwoordelijkheid;
- Tot slot ben je assertief, organisatorisch en een teamplayer.
- Je komt terecht in een financieel stabiel bedrijf;
- Een fulltime functie in een 38u/week;
- Een competitief salaris volgens ervaring aangevuld met maaltijd- en ecocheques;
- Collega's die steeds klaarstaan om je verder te helpen;
- Een bedrijf met familiaal karakter die jouw werkt apprecieert.