Wij zijn dé specialist op gebied van multidisciplinaire onderhouds- en projectoplossingen in de industrie. Onze diensten omvatten onder andere stellingbouw/steigerbouw, isolatie en asbestverwijdering, aangevuld met aanverwante activiteiten.Als werfadministrator ben jij de spilfiguur tussen het hoofdkantoor, de werf en de klant.Een greep uit jouw takenpakket:
urenregistratie van medewerkers op de werf
verantwoordelijk voor het volledige facturatie proces
communicatie met de klant aangaande de facturatie
opvolgingslijsten opmaken en aanvullen
input en goedkeuring van geleverde bestellingen
Je werkt zelfstandig onder begeleiding van de Back Office Manager en een Projectleider.
Wat wij van jou vragen:
Je bent punctueel, nauwkeurig en sterk met cijfers
Je kan vlot overweg met alle courante office-pakketten (Excel, Outlook, Teams…)
Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands. Je uit de slag kunnen trekken in het Frans en Engels is een meerwaarde
Je kan je verplaatsen naar de Antwerpse Haven/ Scheldekaaien
Je kan telkens opstarten tussen 7u en 7u30
Wat wij jou bieden:
Een uitdagende fulltime job in een dynamische en internationaal bedrijf met een prettige werksfeer
Inzet, initiatief en resultaat worden gewaardeerd en gehonoreerd.
Je mag voorts rekenen op een aantrekkelijk salarispakket met competitieve voordelen, zoals o.a. maaltijd- en ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering
20 dagen vakantie en 12 ADV dagen
Eindejaarspremie
Heb je interesse in deze job?Neem dan snel contact op met Ilana via:
De online sollicitatieknop bij deze vacature
Telefonisch: 03/760 69 60
Mail: actief.sintniklaas@actief.be
We contacteren jou zo snel mogelijk terug om te kijken of er een match kan zijn