
Online campaign marketeer
- Molenbeek-Saint-Jean, Bruxelles Bruxelles
- 3.000-4.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Je komt terecht in een informele, resultaatgerichte en toffe werksfeer binnen een jong, dynamisch en internationaal team. Ze werken hard, maar ze lachen nog harder.
- Lekker fruit, borrels en teamactiviteiten worden voor je voorzien, ook een kicker- en pingpongtafels staan ter beschikking.
- Je kan genieten van glijdende uren, teleworking en een modern kantoor.
- Een innovatieve mindset, een toonaangevend platform met ambitieuze plannen (groeikansen!)
- Bedrijfsfeesten
- Bedrijfsopleidingen
- Ecocheques
- Een gsm voor professioneel gebruik
- Extra vakantiedagen
- Fietsvergoeding
- Opleidingsvergoeding
- Pensioensparen
- Reiskosten vergoeding
- Taalopleiding voorzien
- Thuiswerkopties
- Doelgroepen definiëren en targeting instellen om de ROI te maximaliseren
- Campagneprestaties opvolgen via dashboards (Google Analytics, native platforms, enz.)
- A/B-tests uitvoeren om conversieratio's te verbeteren
- Budgetten beheren en investeringen strategisch verdelen
- Duidelijke en regelmatige rapporten opstellen over de belangrijkste KPI's
- Actief trends en innovaties in digitale reclame opvolgen
- Je beheerst vloeiend Nederlands en spreekt professioneel Engels
- Je bent analytisch sterk, creatief en gericht op resultaat
- Je hebt aantoonbare ervaring met campagnemanagement- en analysetools, conversie-optimalisatie en online acquisitiestrategieën
- Je werkt vlot met creatieve tools voor het genereren van ideeën, het schrijven van teksten, het maken van grafische ontwerpen en het optimaliseren van content