Assistant Manager m/v - Mechelen

Daoust

  • Malines, Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 6 jours
Welkom bij Daoust

Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf.

We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Public Sector en Dienstencheques.

Daoust mag zich Top Employer 2020 noemen! Dit certificaat wordt enkel toegekend aan de beste werkgevers ter wereld en erkent onze uitmuntende arbeidsomgeving. Daoust hecht veel belang aan menselijke waarden, kwaliteit en diversiteit; daarom werden we in 2016 ook al verkozen tot l'Entreprise de l'Année/Entrepreneur of the Year.

Sluit je aan bij de grote werknemersfamilie van Daoust!

Welcome to the Family!

Omschrijving vacature

Als Assistent Manager vorm je een vaste schakel in het restaurantteam en sta je in voor een correct begeleiding van je team zodat de vooropgestelde totaalbeleving voor de klanten bereikt wordt.

De Assistent Manager is een meewerkend zaalmedewerker waarbij je operationeel de opening en de sluiting van het restaurant verzorgt.

Net zoals je teamleden begeleid je de klanten naar een goed gereinigde tafel. Neem je de bestelling op, serveer je het eten en de dranken. Je kan ook ingezet worden aan de bar om de dranken voor te bereiden, de stock op orde te zetten, de stock aan te vullen, de koelkasten aan te vullen, de afwas te doen,… Je stuurt het team bij waar nodig en voorziet een extra opleiding voor de nieuwelingen in het team.

Samen met het team sta je in om de interne procedures na te leven en op te volgen. Dit houdt in dat je de totaalbeleving van het Bavet-concept realiseert en zorgt voor het aanprijzen van extra's bovenop de bestelling van de klant.

Uw profiel

Wij verwachten van jou dat je je inwerkt en eigen maakt met de digitale tools die ter beschikking staan zodat je je taken tot in detail kan uitvoeren. Een interne opleiding is hiervoor voorzien. Het gaat hier over software aangaande bestellingen, tikklok, planningstools,…

De organisatie van het restaurant valt onder jouw verantwoordelijkheid, wat maakt dat je een oog houdt op de totale werking en daarbij ook de inventaris beheert met betrekking tot bestelling, ontvangst, HACCP, waste-control.

Als assistent manager ben je de rechterhand van de restaurant manager en leer je alle taken van een restaurant manager zodat je deze ook kan vervangen bij afwezigheid. Een zaak runnen, betekent ook een goed overzicht hebben over de cijfers van het restaurant. Je moet de inkomsten en uitgaven goed kunnen interpreteren.

Wanneer de klanten een klacht heeft, dan zal je deze met een glimlach en de nodige finesse en begrip afhandelen.

Nieuwe teamleden worden door jou opgevangen en opgeleid tot een volwaardig lid van het team dat je in een veilige omgeving ondersteunt en opvolgt.

Je rapporteert aan de restaurant manager/central support/HQ

Attitude: hartelijk, klantgericht, efficiënte bediening, oog voor detail, goedlachs, vriendelijk, werk zien, proactief.

Aanbod klant

Verloning volgens barema

Daoust

Offres similaires

  • Account Manager Charleroi et Le Brabant Wallon

    Etex Group

    • Kapelle-op-den-Bos, Brabant Flamand
    Contexte Etex Group est un leader mondial de premier plan en matière de développement, de production et de vente de produits et systèmes de construction intégrés de haute qualité…
    • Il y a 1 mois
  • Key Account Manager Belgique – NL/FR

    STAXS, via habeas

    • Niel, Anvers
    Nous recherchons : Key Account Manager – FR/NL/ANG - CDI - temps plein – expérience commerciale – compétences coaching – esprit entrepreneurial - orienté solutions. Notre client ST…
    • Il y a 1 mois