
Internship Loyalty Program and CRM
- Evere, Bruxelles
- Stage
- Temps-plein
- Managen van het programma: Je bent mee het aanspreekpunt voor verschillende afdelingen, waaronder de klantendienst, en zorgt voor een vlotte communicatie.
- Verbeteren van het programma: Je spot pijnpunten, analyseert feedback en voert audits uit van de website om de communicatie en de klantervaring te verbeteren.
- Bouwen aan het programma: Je onderzoekt markttrends, identificeert en contacteert potentiële partners en bouwt zo mee aan de toekomst van ons loyaliteitsprogramma.
- Analytisch denkvermogen: Je bent in staat om data & dashboards te analyseren en te vertalen naar concrete aanbevelingen.
- Zelfstandigheid: Je kunt je taken zelfstandig uitvoeren en neemt initiatief.
- Communicatie: Je bent een spilfiguur in het contact met andere departementen en bent in staat om met diverse stakeholders te communiceren.
- Talenkennis: Jouw moedertaal is Nederlands en je hebt een professionele kennis van het Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt.
- Opleiding: Je volgt een bachelor- of masteropleiding in marketing, economie of een vergelijkbare richting.
- Beschikbaarheid: Je bent beschikbaar voor een onbetaalde stage van minimaal 3 maanden.