
Bediende in de boekhouding
- Roulers, Flandre-Occidentale
- 2.200-3.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?
Top! Lees dan onze vacature!
- Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.
- Inputten van de boekhoudkundige gegevens.
- Volgt de deadlines op.
- Verkoopsovereenkomsten opstellen.
- Betalingen opvolgen.
- Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.
- Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.
- De boekingen registreren.
- Telefonische oproepen beantwoorden.
- Klanten informeren of oriënteren.
- Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.
- E-mails behandelen.
- Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.
- Documenten coderen, klasseren en archiveren.
- Bij voorkeur ben je in het bezit van een diploma boekhouding
- Je kan relevante ervaring aantonen
- Je hebt een passie voor boekhouding en fiscaliteit. Bijkomende opleidingen volg je met veel plezier en interesse
- Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en efficiënt
- Je communiceert zeer goed in het Nederlands
- Je bent klantgericht, leergierig en een echte doorzetter
- Een voltijdse of deeltijdse betrekking (bespreekbaar)
- Interne en externe opleiding
- Markconform loon op basis van je kennis en expertise
- Begeleiding en ondersteuning van je naaste collega's
- Een boeiend en gevarieerd takenpakket
- De kans om in een boekhoudkantoor te werken
Solliciteer dan zeker en wij regelen alles voor jou van de eerste kennismaking tot je vast contract.Heb je nog een vraag?
Stuur een e-mail naar brugge@vivaldisfinance. be of bel ons op het nummer 050 15 21 00Alle Vivaldis collega's zetten zich in voor een gelijkekansenbeleid. Wij selecteren op basis van ervaring, studies en competenties en niet op basis van nationaliteit, uiterlijke kenmerken, geaardheid, religie, handicap, leeftijd en /of geslacht. Onze rol als uitzendbedrijf impliceert het streven naar inclusie en diversiteit. Discriminatie wordt niet getolereerd.