Customer Servicemedewerker

Actief Interim

  • Desteldonk, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 7 jours
  • Postuler facilement
Wil jij graag jouw talenkennis inzetten op jouw job? Ben je graag in contact met verschillende partijen? Hou je ervan dat alles efficiënt verloopt? Wil jij jouw ervaring graag verruimen? Super! Lees dan zeker verder.Het bedrijf is gespecialiseerd in het opslaan van droge en vloeibare goederen/vloeistoffen. Met hun unieke locatie aan de zeehaven van Gent, meren schepen vlotjes aan bij hen. Op heden hebben zij vier verschillende sites die allen kortgelegen zijn bij elkaar, alsook heeft iedere site zijn specifieke specialisatie in droge of vloeibare bulkgoederen. Zin om deel uit te maken van dit unieke verhaal?Jouw dag zal er als volgt uit zien:
  • Opvolgen van de volledige administratie, van de operationele activiteiten op de site
  • Nominaties, operationele dossiers, facturatie, registratie en opvolging van klachten
  • Je beheert samen met jouw team de planning van de schepen, treinen en vrachtwagens
  • Fungeren als vast aanspreekpunt voor de klanten en het onderhouden van dagelijkse contacten
  • Verwerken van douanedocumenten
  • Dagelijks rapporteren van terminalactiviteiten en voorraadbewaking
  • Tijdig leveren van de gegevens voor facturering de klanten en hierbij de boekhoudafdeling ondersteunen
Wat wij van jou vragen:
  • Je hebt alreeds een 3-tal jaren ervaring in een customer service functie, meerwaarde als je ook al met CRM's en douane wetgeving hebt gewerkt
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Engels, dit voor een vlotte communicatiedoorstroom te waarborgen voor alle betrokken partijen
  • Communicatie staat voor jou steeds voorop, waarbij je professioneel en doelgericht te werk gaat, dit zowel naar collega's toe als naar klanten
  • Je houdt van een organisatorische en nauwkeurige aanpak, hier ga je steeds voor een kwalitatief en gedetailleerd resultaat
  • Je neemt een pro-actieve houding aan, dankzij jouw analytisch redeneervermogen denk je steeds in oplossingen
Wat wij jou bieden:
  • Meteen vast contract
  • Voltijdse tewerkstelling van 40 uren per week
  • Loon tussen €3000 en €3500 bruto/maand, bespreekbaar volgens jouw ervaring
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques van €8/gewerkte dag
  • 20 wettelijke verlofdagen + 12 betaalde ADV-dagen, allen vrij te kiezen
  • Doorgroeimogelijkheden op termijn
  • Sollicitatieprocedure: 1ste gesprek met HR en de manager, 2de gesprek met de communicatie verantwoordelijke, indien alle positief volgt een passend loonvoorstel
Solliciteren doe je zo:
  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630Na je sollicitatie, zal Sarah, Valerie of Anissa je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten.

Actief Interim