
Customer Service Engineer - Bussen
- Asse, Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
- Je biedt technische ondersteuning aan onze Service Partners en belangrijke busklanten.
- Je gaat ter plaatse bij klanten om technische problemen te analyseren, metingen uit te voeren en een diagnose te stellen.
- Je lost soms zelfstandig problemen op of zorgt ervoor dat de bus naar de juiste werkplaats wordt gebracht.
- Je fungeert als contactpersoon met de fabriek voor complexe technische dossiers.
- Je analyseert schadegevallen buiten de garantieperiode en bent verantwoordelijk voor de toewijzing en opvolging van commerciële tegemoetkomingen (Kulanz).
- Je ondersteunt bij lopende After Sales projecten en geeft in beperkte mate technische training aan ons dealernetwerk.
- Je beschikt over een Bachelor diploma in mechanica of elektromechanica.
- Je bent een expert in bustechniek, zowel mechanisch als elektrisch. Ervaring in de bussector is een groot pluspunt.
- Je bent perfect tweetalig Nederlands/Frans en hebt een goede kennis van Engels en Duits.
- Je bent een diplomatisch en commercieel communicator die vlot kan overleggen met zowel technici als bedrijfseigenaars.
- Je kan zelfstandig en georganiseerd werken, ook op administratief vlak (goede kennis MS Office).
- Je bent flexibel ingesteld en hebt geen 9-tot-5-mentaliteit; een vroege start bij een klant schrikt jou niet af.
- Een uitdagende en autonome functie met veel verantwoordelijkheid en vrijheid op de baan.
- Een competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen.
- Een bedrijfswagen met tankkaart.
- De kans om je te specialiseren als dé technische expert binnen een gerenommeerd internationaal merk.
- Een bediendencontract voor onbepaalde duur na een geslaagde proefperiode.