Onthaalmedewerker bank
Select HR
- Kontich, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Fungeren als het eerste aanspreekpunt (onthaal) voor klanten door vragen via telefoon en e-mail te beantwoorden en nauwkeurige informatie te verstrekken
- Telefonisch contact met klanten & collega's (inkomende en uitgaande calls)
- Organiseren van diverse evenementen, zoals seminars, workshops en andere bijeenkomsten
- Optimale werking binnen het kantoor garanderen (tijdig bestellen van kantoor benodigdheden)
- Verlenen van administratieve ondersteuning i.v.m. beheer van dossiers, bijhouden van klantinformatie
- Relevante werkervaring kan voorleggen als onthaalmedewerker of Office assistant
- In het bezit is van minimum een secundair diploma
- Een enthousiaste en representatieve uitstraling heeft
- Communicatieve skills
- Beschikt over een helikopterview en in staat is om zaken goed georganiseerd aan te pakken
- Sterke administratieve vaardigheden heeft in combinatie met een voorliefde voor het bancaire.
- In staat is om taken nauwkeurig en doelgericht uit te voeren.
- Een vast contract van onbepaalde duur
- Een aantrekkelijk salaris (loonschaal vanaf €3000, afhankelijk van ervaring)
- Een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen
- Korte communicatielijnen en nauw contact met het management
- Glijdende werkuren
- Mogelijkheid om in je eigen regio te werken
- Tewerkstelling bij een stabiele en dynamische werkgever