
Office Manager
- Deurne, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je staat in voor het onthaal van klanten, zowel telefonisch als op kantoor;
- Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en indienen van opgemaakte fiscale en boekhoudkundige aangiftes (hiervoor krijg je een degelijke opleiding);
- Je bent administratief vaardig aangezien je instaat voor het opmaken van opdrachtbrieven, klantenfiches;
- Je regelt de goede werking binnen het kantoor;
- Indien je interesse hebt om meer stappen te zetten binnen de wereld van boekhouding, kan je zelf starten met basis boekhoudkundige taken (dit is geen must);
- Je beheert de agenda voor de kantoor- en dossierverantwoordelijken;
- Je houdt de database up-to-date.
- Je bezit een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur in richting handel, boekhouden of secretariaat;
- Je bent administratief sterk en kan daarbij zeer nauwkeurig en ordelijk werken;
- Je bent communicatief en hebt een uitstekende kennis van het Nederlands;
- Je hebt een sterke teamgeest;
- Je bent 'digital minded' en deinst niet terug om nieuwe software te ontdekken;
- Een goede kennis van het MS Office pakket, waaronder Word, Outlook en Excel, is belangrijk.
- Een moderne werkomgeving waarin digitalisering centraal staat;
- Een werkweek van 40 uur inclusief 12 extra ADV-dagen bovenop de wettelijke vakantie;
- Flexibele werkuren, met permanentie verzekerd tussen 8u30 en 17u30;
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een netto vergoeding;
- Hospitalisatieverzekering en groepsverzekering;
- Maaltijdcheques;
- Een hechte en deskundige collega-familie waarop je altijd kan rekenen.