
TIJDELIJK Customer relations/ telefonie, administratie- helpdesk
- Turnhout, Anvers
- CDD
- Temps-plein
- Turnhout
- Specialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
- Tijdelijk: +/- 3 maanden, verlenging mogelijk
- Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpunt
- Komt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega's
- Veel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen)
- Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst
- Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)
- Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer service
- Bestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen worden
- Administratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ...
- Doorgroei kans
- Je kan een eerste ervaring voorleggen richting helpdesk, customer service, Callagent, IT - technical support... is een grote +
- Ook juniors met Bachelor/Master denkniveau zijn welkom
- De klanten sta je te woord met een lach
- Je werkt graag in teamverband en beschikt over goede communicatievaardigheden
- Je bent nieuwsgierig, nauwgezet, een proactieve probleemoplosser en teamspeler
- Je werkt graag in teamverband en beschikt over goede communicatievaardigheden
- Je bent klantvriendelijk en servicegericht
- Dagelijks krijg je heel wat telefoontjes. Dit mag je absoluut niet afschrikken!
- Een voltijdse of 4/5de job in dagdienst + opbouw ADV
- Een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van ervaring en competenties
- Je krijgt een intensieve bedrijfsopleiding
- Tijdelijk
- Loonpakket wordt aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques