Administratief medewerker office & operations support

Actief Interim

  • Wilrijk, Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 6 heures
  • Postuler facilement
Ben jij een organisatietalent met een hart voor klantgericht werken? Hou je van afwisseling en ben je graag de spilfiguur tussen klanten en collega's? Dan hebben wij een plek voor jou in een dynamisch team waar jouw inzet écht het verschil maakt.Wat ga je doen?
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor telefonische vragen, bestellingen en opmerkingen van klanten.
  • Je ondersteunt onze plaatsers vanop afstand bij praktische vragen.
  • Je belt verhuurders of verkopers op en plant afspraken in.
  • Je beantwoordt inkomende mails professioneel en vlot.
  • Je verwerkt nieuwe orders in ons systeem en volgt deze administratief op.
  • Je ondersteunt interne projecten met nauwkeurige administratie.
Wat wij van jou vragen:
  • Je communiceert professioneel, snel en vriendelijk - telefonisch én via mail.
  • Je leert vlot nieuwe software aan; ervaring met Mac is een plus.
  • Je denkt commercieel mee en neemt initiatief.
  • Een basis Frans is mooi meegenomen, maar geen vereiste.
Wat wij jou bieden:
  • Een boeiende en afwisselende job waarin jouw servicegerichte aanpak gewaardeerd wordt.
  • Nauwe samenwerking met collega's van de immo-afdeling en het management.
  • Een warme, open werksfeer in een stabiel en gezond bedrijf.
  • Een voltijdse job van 37u/week
  • 20 Verlofdagen + 1 extra verlofdag van het bedrijf
  • Een marktconform loon met maaltijdcheques, bonusregeling en hospitalisatieverzekering bij vaste indiensttreding.

Actief Interim