
Customer service
- Merelbeke, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
Heb je een vlotte babbel en voel je feilloos aan wat een klant nodig heeft? Onze klant zoekt een enthousiaste Customer Service Medewerker die niet alleen klanten te woord staat, maar ook commerciële kansen benut.Wat ga je doen?
Als Customer Service Medewerker zal je instaan voor volgende zaken:
- Orders verwerken, transport regelen, klachtenbehandeling en nu meer in detail:
- Klantencontact: Je staat klanten professioneel te woord en zorgt voor een vriendelijke en efficiënte afhandeling;
- Administratie: Je verwerkt orders en offertes. Verkoopfacturen zal je zelf opmaken en verder opvolgen;
- Debiteurenbeheer: Je bewaakt betalingen en volgt openstaande facturen op;
- Marketing & Sales: Je helpt bij het opzetten van acties en campagnes;
- Gegevensbeheer: Je houdt prijslijsten, klantinformatie en marketingmateriaal up-to-date;
- Planning & opvolging: Je bewaakt de voortgang van lopende zaken en speelt proactief in op veranderingen.
Heb je een vlotte babbel en voel je feilloos aan wat een klant nodig heeft? Onze klant zoekt een enthousiaste Customer Service Medewerker die niet alleen klanten te woord staat, maar ook commerciële kansen benut.Wat ga je doen?
Als Customer Service Medewerker zal je instaan voor volgende zaken:
- Orders verwerken, transport regelen, klachtenbehandeling en nu meer in detail:
- Klantencontact: Je staat klanten professioneel te woord en zorgt voor een vriendelijke en efficiënte afhandeling;
- Administratie: Je verwerkt orders en offertes. Verkoopfacturen zal je zelf opmaken en verder opvolgen;
- Debiteurenbeheer: Je bewaakt betalingen en volgt openstaande facturen op;
- Marketing & Sales: Je helpt bij het opzetten van acties en campagnes;
- Gegevensbeheer: Je houdt prijslijsten, klantinformatie en marketingmateriaal up-to-date;
- Planning & opvolging: Je bewaakt de voortgang van lopende zaken en speelt proactief in op veranderingen.
- Opleiding: Bij voorkeur een bachelor, maar motivatie en leergierigheid zijn minstens even belangrijk;
- Administratief talent: Je werkt punctueel, gestructureerd en houdt van orde;
- Klantgerichtheid: Jij denkt in oplossingen en zorgt ervoor dat klanten zich gehoord voelen;
- Resultaatgerichtheid: Je stelt doelen en werkt planmatig om ze te behalen;
- Communicatief sterk: Je spreekt vlot Nederlands en Frans!
- Heb je al ervaring? Super! Ben je een schoolverlater met ambitie? Ook welkom!
- Vast contract ( na een geslaagde uitzendperiode via Talentus);
- Een veelzijdige en dynamische job in een stimulerende werkomgeving;
- Uitgebreide opleiding bij opstart zodat je vol vertrouwen aan de slag kan;
- Competitief salaris met tal van extra voordelen zoals maaltijdcheques (€8 per gewerkte dag), hospitalisatieverzekering en eindejaarspremie;
- Fietsleaseprogramma voor duurzaam woon-werkverkeer;
- 32 verlofdagen per jaar (20 collectief + 12 ADV-dagen);
- Teambuildings en fun! Van gezellige barbecues tot avonturen in Italië;
- Communicatietrainingen om jouw skills verder te ontwikkelen.