
Junior Commercial Administrator
- Merksem, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Vervolgens verwerk je de orders en sta je in om deze goed na te kijken.
- Verantwoordelijk voor de eerstelijnstelefonie: je staat klanten vriendelijk te woord, luistert actief naar hun wensen en noden en zoekt samen met hen naar een passende oplossing.- Administratieve taken neem je vlot op en vormen voor jou geen probleem. Daarnaast ben je ambitieus en sta je ervoor open om op termijn ook andere domeinen binnen het bedrijf te ondersteunen, zoals sales of marketing.
- De volgende kernwoorden omschrijven jou: administratief sterk, neemt graag initiatief, commercieel en zelfstandig
- Qua talenkennis: je spreekt vloeiend Nederlands en kan je verstaanbaar maken in het Frans en Engels.
- Je bent leergierig en staat open om nieuwe producten te leren kennen.
- Je hebt technische affiniteit
- Je beschikt over een bachelor (met bijvoorbeeld een relevante stage) of een eerdere relevante werkervaring.Deze sfeervolle KMO biedt de volgende extralegale voordelen aan:
- Interne opleiding, waarbij ze aandacht besteden aan jouw individuele talenten.
- Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkt dag
- Laptop & GSM
- Thuiswerk na inwerkingsperiode
- Hospitalisatieverzekering (na de uitzendperiode)
StepStone
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.