✨ Jouw rolAls Administratief Bediende zorg jij voor structuur en ondersteuning in de dagelijkse werking. Je bent een belangrijke schakel tussen de productie, klanten en HR.TakenpakketVerwerken en opvolgen van ordersOpmaak van facturatieAlgemene administratieve ondersteuningHR-ondersteuning: personeelsadministratie en screening van kandidatenJe werkt nauwkeurig en gestructureerdJe hebt een administratieve achtergrond of ervaringJe kan zelfstandig werken en prioriteiten stellenJe bent discreet en betrouwbaar in HR-gerelateerde takenDe vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...). Bestellingen registreren Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...) De klant of de verkoper erover inlichten. Klanten of leveranciers opvolgen Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...). Telefonische oproepen ontvangen Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)en deeltijdse job van 20u tot 30u per week (uren bespreekbaar)Vaste aanwezigheid op kantoor, van maandag t.e.m. vrijdagWerken in een stabiel familiebedrijf met een hecht team van 20 medewerkersMarktconform loon