medewerker payroll

Actief Interim

  • Opglabbeek, Limbourg
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 5 jours
  • Postuler facilement
  • Je staat in voor de volledige loon- en personeelsadministratie, in samenwerking met ons sociaal secretariaat. Dit omvat onder andere het beheer van aan- en afwezigheden en het opstellen van sociale documenten.
  • Je zorgt voor een correcte toepassing van de sociale wetgeving en sectorale cao's.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze arbeiders bij vragen over lonen, verlof, ziekte of andere personeelsgerelateerde onderwerpen.
  • Je denkt actief mee over het verbeteren van HR-processen, systemen en tools.
  • Je draagt bij aan een positieve en ondersteunende bedrijfscultuur waarin onze medewerkers zich gewaardeerd en gehoord voelen.
Wat wij van jou vragen:
  • Je beschikt over een bachelordiploma in Human Resources Management of een gelijkaardig domein, of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt bij voorkeur minstens 5 jaar ervaring in payroll. Ervaring binnen de bouwsector (PC 124) is een sterke troef.
  • Je bent vertrouwd met HR-software en digitale tools voor loonverwerking.
  • Je hebt een grondige kennis van de Belgische sociale wetgeving en volgt evoluties hierin op de voet.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, met oog voor detail en respect voor deadlines.
  • Je bent discreet en empathisch, en slaagt erin om complexe vragen op een duidelijke manier te beantwoorden.
  • Je bent een echte teamspeler met een positieve en verbindende attitude.
Wat wij jou bieden:Wat mag je verwachten?
  • Je komt terecht in een modern, nieuw kantoor met ruimte voor initiatief en samenwerking.
  • Je werkt in een 4/5de systeem, wat zorgt voor een gezonde werk-privébalans.
  • Je krijgt de kans om je te bewijzen in een boeiende functie met uitzicht op een vast contract.

Actief Interim