
Lifttechnieker Repair
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Het uitvoeren van reparaties aan liften volgens de geldende werkmethoden en veiligheidsprocedures (VCA).
- Het strikt naleven van de kwaliteitsnormen (ISO 9001) en milieunormen (ISO 14001) om de integriteit van de diensten te waarborgen.
- Je bent verantwoordelijk voor het bieden van een uitstekende klantenservice door een goede communicatie met de klanten en hun zorgen op een correcte manier aan te pakken.
- Je gaat proactief op zoek naar oplossingen voor technische problemen, storingen met de focus op het minimaliseren van de uitvaltijd van de liften.
- Je bent flexibel ingesteld, neemt deel aan de wachtdiensten volgens de planning van het team.
- Je neemt actief deel aan formele opleidingen on-the-job om je kennis van lifttechnologie up-to-date te houden en je professionele ontwikkeling te bevorderen.
- Het uitvoeren van reparaties aan liften volgens de geldende werkmethoden en veiligheidsprocedures (VCA).
- Het strikt naleven van de kwaliteitsnormen (ISO 9001) en milieunormen (ISO 14001) om de integriteit van de diensten te waarborgen.
- Je bent verantwoordelijk voor het bieden van een uitstekende klantenservice door een goede communicatie met de klanten en hun zorgen op een correcte manier aan te pakken.
- Je gaat proactief op zoek naar oplossingen voor technische problemen, storingen met de focus op het minimaliseren van de uitvaltijd van de liften.
- Je bent flexibel ingesteld, neemt deel aan de wachtdiensten volgens de planning van het team.
- Je neemt actief deel aan formele opleidingen on-the-job om je kennis van lifttechnologie up-to-date te houden en je professionele ontwikkeling te bevorderen.
- Bachelordiploma of TSO-diploma in elektriciteit, elektronica of elektromechanica, of gelijkwaardige ervaring.
- Minstens 2 jaar relevante werkervaring in de liftsector, met bewezen ervaring in liftreparaties.
- Geldig rijbewijs B.
- Geen hoogtevrees en comfortabel met werken op verschillende hoogtes.
- Vlotte kennis van het Nederlands; kennis van Frans is een pluspunt.
- Passie voor techniek en veel belang hechten aan veiligheid op de werkvloer.
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken, en vlot communiceren met collega's en klanten.
- Sterk klantgericht met een groot verantwoordelijkheidsgevoel om de verwachtingen van klanten in te lossen en te overtreffen.
- Bereidheid om flexibel te werken en wachtdiensten te draaien volgens de teamplanning, om in te spelen op de noden van klanten en het team.
- Oplossingsgerichtheid en streven naar efficiënte oplossingen voor technische problemen, om de betrouwbaarheid van liften te garanderen.
- De functie biedt aanzienlijke autonomie, gevarieerde taken en een grote mate van verantwoordelijkheid.
- Je krijgt een toegewijde mentor die snel alle ins en outs van het vak bijbrengt.
- Ze zorgen voor voortdurende bijscholing om ervoor te zorgen dat kennis en vaardigheden up-to-date blijven.
- Er zijn diverse mogelijkheden voor carrièregroei en ontwikkeling binnen de organisatie
- Het salarispakket omvat een competitief vast loon, wachtvergoedingen, forfaitaire vergoedingen, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, bedrijfswagen, korting bij partners en een smartphone met split-billing.
- Ze zorgen ervoor dat werknemers up-to-date blijven met voortdurende opleidingen, gezien de voortdurende technologische ontwikkelingen.