HR Administrator

Konvert

  • Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 15 jours
Konvert Office Noord zoekt voor onze klant een internationale logistieke speler mee naar een HR Administrator
Je zal tewerkgesteld worden in het hoofdkantoor te AntwerpenWat verwachten zij?
  • Je ondersteunt het HR team bij het uitvoeren van algemene personeelsadministratie; algemene mailboxen, sociale documenten, abonnementen, verzekeringen, opvolging van toebedeeld materiaal, opvolging van personeelsdossiers, briefwisseling, ed.
  • Je verwerkt de prestaties van uitzendkrachten tem opvolging van contracten en facturatie
  • Je volgt op, en verwerkt afwezigheden van werknemers zodoende deze correct uitbetaald kunnen worden
  • Je plant opleidingen in, volgt deze op en verwerkt deze voor sociale balans
  • Je ondersteunt in het staffing proces waar nodig
Je bent een talent in het verzamelen en doorgeven van informatie die je als spil nodig hebt.Je behaalde een bachelordiploma bv. PersoneelswerkJe bent flexibel, zorgt voor een vlekkeloos verloop van je administratie en streeft vooral naar ordelijkheidJe ben vlot in omgang, en haalt voldoening uit het helpen van collega'sVerder heb je een zeer goede kennis van Nederlands, en een goede kennis van EngelsMicrosoft Office heeft voor jou geen geheimen Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...). Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten De wettelijke aangifte indienen. Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen. Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatieWaarom kiezen voor deze job?Je komt terecht in een hecht team waar je niet zomaar een collega bent.Je krijgt een marktconform salaris, inclusief extralegale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.

Konvert