
Technical Support Engineer
- Waregem, Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-plein
- Volgt problemen van A tot Z op: van troubleshoot tot root cause analyse en definitieve oplossing, met focus op klanttevredenheid.
- Bouwt een sterke langetermijnrelatie uit met klanten binnen jouw specialistische regio.
- Beheert technische dossiers via CRM en werkt mee aan de kennisdatabank.
- Coördineert kwaliteitsproblemen of productverbeteringen samen met interne R&D of QA.
- Werkt nauw samen in een internationaal team met collega's uit België, Azië en Zuid-Amer
- In het bezit van een bachelor of master in een technische richting (elektriciteit, elektronica, mechanica, automatisatie...).
- Je hebt bij voorkeur ervaring in technische support of field service, maar ook gemotiveerde juniors zijn welkom.
- Je bent een sterke communicator, zelfstandig én een echte teamspeler met de nodige soft skills.
- Je bent analytisch, klantgericht, leergierig en proactief – en je houdt ervan technische kennis te delen.
LogicMelon