
Administratief commercieel bediende
- Waregem, Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-plein
- Verwerken van binnenkomende orders en opstellen van verkoopfacturen.
- Invoeren en updaten van klanten-, leveranciers-, en artikelgegevens in het ERP-systeem.
- Afhandelen van telefonisch contact met klanten en leveranciers.
- Opvolgen van verkoopfacturen en betalingsherinneringen versturen waar nodig.
- Uitvoeren van marktonderzoek en ondersteunen bij marketingactiviteiten (bijv. LinkedIn, mailings, deelname aan beurzen).
- Ondersteunen in de volledige sales cycle, van offerteaanvraag tot opvolging na het versturen van offertes.
- Onthaal van bezoekers.
- Bachelor denkniveau (schoolverlaters welkom).
- Administratieve ervaring is een troef.
- Nederlands: vloeiend.
- Engels: vloeiend, absoluut noodzakelijk.
- Frans: goede basis.
- Duits: een mooi pluspunt.
- Goede beheersing van MS Office (Outlook, Word & Excel).
- Ervaring met ERP-systemen en/of AFAS is een meerwaarde, maar leren we je graag aan.
- Je bent efficiënt, proactief en neemt initiatief.
- Stressbestendig en flexibel in diverse werksituaties.
- Analytisch sterk en kwaliteitsgericht: je bewaart overzicht, ook onder druk.
- Je toont ownership en neemt graag verantwoordelijkheid over jouw takenpakket.
- Fulltime (39 urenweek) of 4/5e tewerkstelling mogelijk.
- Vaste werktijden, met start tussen 8u30 - 9u.
- Collectief verlof tussen kerst en nieuwjaar.
- Een mooi pakket extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een laptop.
- Een functie met groeipotentieel in een snelgroeiend bedrijf.