Customer Service Order to Cash

Page Personnel

  • Londerzeel, Brabant Flamand
  • 48.000-107.160 €/an
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 2 mois
  • Postuler facilement
Als Customer Service Officer krijg je een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden:
  • Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten en groothandels, waarbij je dagelijks in contact staat en hen ondersteunt waar nodig.
  • Efficiënte verwerking van binnenkomende bestellingen en vragen is jouw prioriteit.
  • Bij onduidelijkheden neem je proactief de telefoon op voor een snelle opvolging.
  • Je beantwoordt alle vragen en requests om nieuwe en bestaande activiteiten soepel te laten verlopen.
  • Tijdige verwerking van facturen & creditnota's is een cruciaal onderdeel van jouw verantwoordelijkheden.
  • Je draagt bij aan het optimaliseren van onze processen door proactief verbetervoorstellen te doen.
  • Heldere communicatie, zowel intern (logistiek, kwaliteit, finance, marketing) als extern (klanten, groothandels), is essentieel.
Dynamische werkplek |Mooi salaris
  • Je hebt waarschijnlijk een Bachelor in bedrijfscommunicatie/office management of gelijkwaardige ervaring.
  • Vloeiende communicatie in Nederlands, en kennis van het Frans en Engels .
  • Beheersing van MS Office en een snel begrip van andere IT-systemen.
  • Je denkt oplossingsgericht en hebt een doelgerichte aanpak voor tevreden klanten en commerciële successen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om gemakkelijk contacten te leggen met collega's en verschillende afdelingen.
  • Pragmatisch ingesteld met oog voor procesverbetering.
  • Je houdt van afwisseling en kunt snel schakelen bij veranderingen.
  • Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen in onze sector.
  • Een proactieve doener met respect voor de organisatie, het team en collega's.
Ons Customer Service team onderhoudt dagelijks nauw contact met het verkoopskanaal van groothandels in de Benelux. Wij zijn verantwoordelijk voor de vlotte verwerking, registratie en opvolging van orders, productvragen, leveringen, facturatie en klachten. In ons team staat collegialiteit, flexibiliteit en respect centraal, en jouw bijdrage heeft direct impact op de efficiënte werking van onze organisatie.
  • Een gevarieerde job met vele contacten binnen een dynamisch en hecht team.
  • Ruimte voor verantwoordelijkheid en initiatief wordt aangemoedigd.
  • De kans om samen met onze organisatie te groeien en te evolueren.
  • Werken voor een werkgever met een ambitieuze visie die resulteert in miljoenen glimlachende gezichten.

Page Personnel