Customer Service Order to Cash
Page Personnel
- Londerzeel, Brabant Flamand
- 48.000-107.160 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten en groothandels, waarbij je dagelijks in contact staat en hen ondersteunt waar nodig.
- Efficiënte verwerking van binnenkomende bestellingen en vragen is jouw prioriteit.
- Bij onduidelijkheden neem je proactief de telefoon op voor een snelle opvolging.
- Je beantwoordt alle vragen en requests om nieuwe en bestaande activiteiten soepel te laten verlopen.
- Tijdige verwerking van facturen & creditnota's is een cruciaal onderdeel van jouw verantwoordelijkheden.
- Je draagt bij aan het optimaliseren van onze processen door proactief verbetervoorstellen te doen.
- Heldere communicatie, zowel intern (logistiek, kwaliteit, finance, marketing) als extern (klanten, groothandels), is essentieel.
- Je hebt waarschijnlijk een Bachelor in bedrijfscommunicatie/office management of gelijkwaardige ervaring.
- Vloeiende communicatie in Nederlands, en kennis van het Frans en Engels .
- Beheersing van MS Office en een snel begrip van andere IT-systemen.
- Je denkt oplossingsgericht en hebt een doelgerichte aanpak voor tevreden klanten en commerciële successen.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om gemakkelijk contacten te leggen met collega's en verschillende afdelingen.
- Pragmatisch ingesteld met oog voor procesverbetering.
- Je houdt van afwisseling en kunt snel schakelen bij veranderingen.
- Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen in onze sector.
- Een proactieve doener met respect voor de organisatie, het team en collega's.
- Een gevarieerde job met vele contacten binnen een dynamisch en hecht team.
- Ruimte voor verantwoordelijkheid en initiatief wordt aangemoedigd.
- De kans om samen met onze organisatie te groeien en te evolueren.
- Werken voor een werkgever met een ambitieuze visie die resulteert in miljoenen glimlachende gezichten.