
Administratief Medewerker Aankoop & Verkoop - Aalter
- Aalter, Flandre-Orientale
- 27.600-42.000 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Bestellingen beheren: aanvragen plaatsen, opvolgen en bevestigen bij leveranciers.
- Prijsvergelijkingen uitvoeren.
- Leverancierscontact onderhouden en levertermijnen opvolgen.
- Factuurcontrole en verwerking in samenwerking met de boekhouding.
- Opstellen en opvolgen van offertes voor klanten.
- Bestellingen verwerken en coördineren met productie en logistiek.
- Facturatie van A-Z: van opmaak tot opvolging van betalingen.
- Communicatie met klanten (B2B) over leveringen, bestellingen en offertes.
- Debiteurenbeheer en opvolgen van openstaande betalingen.
- Dagelijks contact met leveranciers en klanten (telefonisch en per e-mail).
- Samenwerking met interne afdelingen zoals sales, aankoop, logistiek en boekhouding.
- Voorraadbeheer ondersteunen en administratieve processen optimaliseren.
- Je hebt een bachelor of gelijkwaardige ervaring in administratie, aankoop of verkoop.
- Je werkt flexibel, nauwkeurig, gestructureerd en klantgericht.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans en Engels.
- Je hebt affiniteit met technische producten of werkt graag in een innovatieve omgeving.
- Een afwisselende job binnen een innovatief en internationaal bedrijf.
- Competitief salaris met extralegale voordelen.
- Vroege start van het weekend: op vrijdag werk je een uurtje minder.
- Doorgroeimogelijkheden en opleidingen om je verder te ontwikkelen.
- Een 39-uren werkweek met 6 ADV-dagen.