
Administratief Bediende
- Gand, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Opmaak en verwerking van facturen;
- Opvolging van openstaande betalingen (debiteurenbeheer);
- Administratieve ondersteuning bij bestellingen en contracten;
- Nauwkeurige registratie en opvolging van klantendossiers in de databank;
- Contact met interne teams (o.a. sales en customer service) voor opvolging van dossiers;
- Uitvoeren van algemene administratieve taken (onthaal, telefoon, correspondentie, office management).
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, cijfers schrikken je niet af;
- Een eerste ervaring in administratie of een gelijkaardige functie is een plus;
- Je bent communicatief, klantgericht en neemt initiatief;
- Zowel zelfstandig werken als samenwerken in team gaat je goed af;
- Vlot in MS Office en open om nieuwe digitale tools te leren kennen;
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels. Basiskennis Frans is voldoende.
- Een dynamische werkomgeving binnen een internationaal bedrijf;
- Ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling;
- Opleidingsmogelijkheden om jouw kennis verder te laten groeien;
- Een voltijdse of 4/5e tewerkstelling;
- Een marktconform salaris met een mooi pakket aan extralegale voordelen;
- Mogelijkheid tot thuiswerk 2 dagen per week (na opleidingsperiode);
- Een vast contract na gebruikelijke interimperiode.