Back office medewerker - goede talenkennis
Page Personnel
- Anvers
- 30.000-45.600 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor een analyse in verband met de voorraad van iedere vestiging. Je doet dit aan de hand van een automatisch systeem + handmatige controles.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de collega's van de verschillende winkels. Je helpt hen met vragen en bezorgt hun relevante updates in verband met de producten etc.
- Je zorgt voor een correcte administratieve opvolging van jouw acties
- Je bent verantwoordelijk voor het travel management van de salesmanager
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en beschikt over een goede kennis Frans en Engels.
- Je bent stressbestendig en werkt nauwkeurig
- Je bent communicatief sterk
- Je hebt bachelor diploma of een relevante ervaring binnen verkoop, administratie of office support
- Je bent analytisch sterk en werkt graag met rapporteringsprogramma's
- Je hebt een goede kennis van Excel
- Je bent hands-on en gemotiveerd
- Na een succesvolle interim-periode volgt een vast contract
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
- Werken in een team met een familiale sfeer
- Een internationale omgeving
- Mogelijkheid tot home office, na de eerste 6 maanden