
Legal Assistant - Berchem
- Berchem, Anvers
- 30.000-32.400 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Je ondersteunt paralegals en advocaten bij hun administratieve taken en zorgt voor een vlotte opvolging van hun werk.
- Je stelt juridische documenten en zakelijke correspondentie op, en verzorgt de nodige voorbereidingen.
- Je bent mee verantwoordelijk voor het verwerken van offertes, het opmaken van facturen en het verzorgen van algemene administratie.
- Je houdt de databestanden up-to-date en volgt belangrijke deadlines nauwgezet op.
- Je stemt regelmatig af met collega's uit andere afdelingen om de samenwerking optimaal te laten verlopen.
- Je beschikt over een bachelor in Rechtspraktijk, Office Management of een andere administratieve opleiding, of je hebt al een eerste waardevolle ervaring binnen administratie achter de rug.
- Een grote interesse in de juridische wereld? Dan zit je hier helemaal op je plek!
- Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een zeer goede kennis van het Engels. Spreek je ook een woordje Frans? Dan is dat mooi meegenomen.
- Microsoft Outlook en de gangbare Office-programma's hebben voor jou weinig geheimen.
- Je bent leergierig, ambitieus en kijkt ernaar uit om je verder te verdiepen in een boeiende juridische omgeving.
- Je haalt energie uit samenwerken en draagt graag bij aan een sterk teamgevoel.
- Je komt terecht in een boeiende en gevarieerde functie binnen een professioneel én gemoedelijk team.
- Je ontvangt een competitief loonpakket, aangevuld met interessante extra voordelen.
- Dankzij flexibele werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk behoud je een gezonde balans tussen werk en privé.