customer service medewerker Engels
Select HR
- Gand, Flandre-Orientale
- CDD
- Temps-plein
- Je regelt en organiseert de bestellingen naar de eindklanten
- Je behoudt het overzicht op binnenkomende en uitgaande producten; je werkt nauw samen met het magazijn
- Je bewerkt en verdeelt alle documenten naar de juiste persoon en of dienst
- Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van binnenkomende en buitengaande orders
- Je staat in nauw overleg met de loodsmedewerkers, transport- en douaneafdeling
- Je zorgt ervoor dat de track en trace informatie tijdig wordt doorgegeven
- Je bereidt de facturatie voor, signaleert onduidelijkheden en denkt mee naar oplossingen
- Je legt prioriteiten in samenspraak met je klant en collega's
- Je bent verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de procedures en werkinstructies
- Je hebt een Bachelor diploma of enkele jaren ervaring als customer service medewerker
- Je hebt affiniteit met logistiek of customer service
- Schoolverlaters zijn ook welkom !
- Kennis van logistieke processen, transportdocumenten, facturatie, douaneformaliteiten, eventueel ADR regelgeving is een pluspunt
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en je bent vlot in het Engels
- Je hebt een flexibele werkhouding, je kan omgaan met wisselende prioriteiten en werkt nauwkeurig
- Je houdt van een gezonde dosis stress
Schoolverlaters komen in aanmerking, mooie eerste uitdaging!
Onmiddellijke opstart!Offre
- Voltijdse functie optie vast, een beurtrol in permanentie tot 18u
- Een boeiende job met verantwoordelijkheid binnen een afdeling met leuke sfeer
- Doorgroeimogelijkheden voor wie ambitie heeft
- Een competitief loon aangevuld met extra legale voordelen
- Een bedrijfscultuur waar persoonlijk initiatief gewaardeerd wordt