
Teamleader Customer Service- Milieu
- De Pinte, Flandre-Orientale Nazareth, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Je stelt een plan van aanpak op met als doel de bestaande processen te optimaliseren. Je bepaalt welke acties ondernomen moeten worden op korte en lange termijn en zorgt voor de implementatie van deze verbetertrajecten.
- Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de klantenopdrachten en bewaakt het proces vanaf de offerteaanvraag over de analyse in het labo tot het eindresultaat en de facturatie.
- Je bent verantwoordelijk voor de vlotte organisatie en optimalisatie van de facturatieflow door deze zoveel mogelijk te automatiseren en standaardiseren.
- Je waarborgt een optimale klantenservice doordat je je team bijstaat bij vragen en klachten van klanten. De moeilijke dossiers volg je zelf op om vinger aan de pols te houden.
- Je begeleidt en coacht een team van 10 medewerkers, waarbij je eveneens instaat voor teamontwikkeling; voeren van functioneringsgesprekken, signaleren van opleidingsbehoeften,..
- Je rapporteert aan de Business Unit Manager.
- Je bent in het bezit van een masterdiploma, bij voorkeur chemisch of milieukundig georiënteerd.
- Minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol, bij voorkeur in een B2B-technische of milieugerichte omgeving
- Je hebt kennis van verandertrajecten, het opzetten van werkprocessen en structuren. Je bent ervaren/hebt een sterke affiniteit met forecasting/KPI-management, customer satisfaction, LEAN en operational excellence.
- Je hebt een proactieve en kwaliteitsgerichte houding. Je bent daadkrachtig, klantgericht en commercieel ingesteld. Je bent flexibel, kritisch en weet de juiste prioriteiten te stellen.
- Je communiceert helder, concreet en doelgericht in het Nederlands en in het Engels. Kennis van het Frans is een grote plus.
- Je kan goed overweg met ERP-systemen.
- Dankzij je charismatische persoonlijkheid motiveer en inspireer je je medewerkers en help je hen zichzelf te ontwikkelen.
- Vast contract van onbepaalde duur
- Een salaris op basis van jouw opgebouwde ervaring;
- 20 wettelijke vakantiedagen + 6 ADV dagen;
- Forfaitaire onkosten en maaltijdcheques (€6/dag);
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering (DKV) en een bedrijfswagen;
- Veel vrijheid, autonomie en de kans om bij te dragen aan een betere leefomgeving.