
Accountant AP - AR - Regio Antwerpen
- Wommelgem, Anvers
- Intérim
- Temps-plein
- Verwerken van de boekhouding voor filialen, van A tot Y.
- Boeken van facturen en creditnota's voor leveranciers en voorbereiden van betalingen.
- Opmaken en verzenden van verkoopfacturen.
- Opvolgen van openstaande vorderingen, versturen van rappelbrieven en telefonisch contact met klanten.
- Boeken van financiële verrichtingen en controleren van kassagegevens.
- Opmaken van BTW- en intracommunautaire aangiftes.
- Onderhouden van contacten met regiomanagers, winkelverantwoordelijken en interne collega's.
- Rapporteren aan de Teamleader AP/AR.
- Bachelor in Accountancy.
- Excel kent geen geheimen en ervaring met een ERP-systeem (bij voorkeur SAP).
- Zeer goede kennis van Nederlands en goede kennis van Frans (zowel mondeling als schriftelijk).
- Nauwkeurig werken en kritisch kijken naar procesoptimalisatie.
- Teamspirit, positieve instelling en enthousiasme.
- Marktconform salaris met een interessant pakket extralegale voordelen.
- Flexibele werk- en vakantieregeling, maaltijdcheques, ecocheques, ons Employee Assistance Programma en personeelsvoordeel in de winkel.
- Mogelijkheid tot thuiswerk.
- Een boeiende werkomgeving in een financieel gezonde, snelgroeiende organisatie.
- Een no-nonsense cultuur waarin teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.
- We investeren in jou door middel van een uitgebreid opleidingspakket.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.