
Technical Support Advisor - Tweetalig (Brussel)
- Bruxelles
- 39.600-79.200 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Analyseren en oplossen van technische vragen en problemen, en het aanreiken van oplossingen voor het volledige productassortiment (o.a. onze residentiële witgoed producten).
- Meedenken over verbeteringen in onze processen om klanten nog efficiënter te kunnen helpen (bijvoorbeeld het maken van tutorials voor klanten, het updaten van de FAQ's, … ).
- Het uitvoeren van administratieve verwerking in ons CRM-systeem, zodat alles nauwkeurig geregistreerd staat.
- Ondersteunen van en samenwerken met het sales team en andere afdelingen om klanttevredenheid en relaties verder te verbeteren.
- Occasioneel testen/controleren van al dan niet defecte producten eventueel in samenspraak met onze toeleveranciers.
- Je beschikt over een elektrotechnische richting of gelijkwaardige ervaring.
- Je hebt ervaring met residentiële oplossingen.
- Je houdt van klantcontact, beschikt over een commerciële flair en bent probleemoplossend ingesteld.
- Je werkt vlot met informatiesystemen, waaronder MS Office, en leert snel nieuwe tools aan.
- Je woont in een straal van 15 km rond Brussel.
- Een uitdagende functie binnen een internationale omgeving met een cultuur van creativiteit en ondernemerschap.
- Je krijgt een voltijds arbeidscontract (38u).
- Je krijgt een aantrekkelijk salaris met eindejaarspremie, maaltijdcheques, eurocheques, hospitalisatieverzekering & groepsverzekering.
- Mogelijkeheid van 2 dagen per week homeworking na de opleidingsperiode.
- Persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.