Office Manager - glijtijden en 50% thuiswerk

Bright Plus

  • Turnhout, Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 14 jours
JOB DESCRIPTIONAls Office Manager zorg je voor een klantgerichte ondersteuning en organisatie van talrijke zaken voor je collega managers. Deze ondersteuning begint op het moment dat klanten effectief aan boord komen.Onderstaand alvast een greep uit je takenpakket:
  • Organisatorisch en administratief ondersteunen van de Managers.
  • Je hebt dagelijks contact met klanten.
  • Intern zaken afstemmen met diverse departementen zodat alles vlot verloopt voor de samenwerking met de nieuwe klanten.
  • Beheren van klantengegevens.
  • Organiseren, coördineren en begeleiden van vergaderingen met alle betrokken partijen.
PROFILEAls Office Manager kan je jezelf terugvinden in onderstaande punten:
  • Je hebt een Bachelor of Master diploma in een economische richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een goede kennis van Outlook, Word, Excel en PowerPoint.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en spreekt vlot Frans.
  • Je kan nauwkeurig en zelfstandig werken.
  • Je houdt van een zekere werkdruk en werkt graag klantgericht.
OFFERDeze job is iets voor jou omdat:
  • Je een uitdagende job zoekt boordevol afwisseling, in de bruisende stad Turnhout.
  • Je in een stimulerende werkomgeving terechtkomt in een internationale organisatie.
  • Je elke dag bijleert dankzij permanente feedback en individuele opleidingen.
  • Je graag werkt in een open bedrijfscultuur met ruimte voor diverse initiatieven die het welzijn van de medewerkers bevorderen.
  • Je een marktconform loon naar waarde schat en ook de vele extralegale voordelen weet te smaken.
  • Je werkt voltijds (eventueel 4/5e bespreekbaar) in systeem van glijtijden. Na de inwerkperiode mag je rekenen op 50% thuiswerk.
COMPANY INFORMATIONDeze boeiende organisatie is gevestigd in Turnhout en is vlot bereikbaar!

Bright Plus