
Office Manager - glijtijden en 50% thuiswerk
- Turnhout, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Organisatorisch en administratief ondersteunen van de Managers.
- Je hebt dagelijks contact met klanten.
- Intern zaken afstemmen met diverse departementen zodat alles vlot verloopt voor de samenwerking met de nieuwe klanten.
- Beheren van klantengegevens.
- Organiseren, coördineren en begeleiden van vergaderingen met alle betrokken partijen.
- Je hebt een Bachelor of Master diploma in een economische richting of gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt een goede kennis van Outlook, Word, Excel en PowerPoint.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en spreekt vlot Frans.
- Je kan nauwkeurig en zelfstandig werken.
- Je houdt van een zekere werkdruk en werkt graag klantgericht.
- Je een uitdagende job zoekt boordevol afwisseling, in de bruisende stad Turnhout.
- Je in een stimulerende werkomgeving terechtkomt in een internationale organisatie.
- Je elke dag bijleert dankzij permanente feedback en individuele opleidingen.
- Je graag werkt in een open bedrijfscultuur met ruimte voor diverse initiatieven die het welzijn van de medewerkers bevorderen.
- Je een marktconform loon naar waarde schat en ook de vele extralegale voordelen weet te smaken.
- Je werkt voltijds (eventueel 4/5e bespreekbaar) in systeem van glijtijden. Na de inwerkperiode mag je rekenen op 50% thuiswerk.