tech support engineer okioki
Groep Xerius & MyFamily
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Meer dan 20 extra voordelen, van maaltijdcheques tot fietslease
- Een niet-recurrente bonus, hospitalisatie- en groepsverzekering
- Maar liefst 38 verlofdagen per jaar
- Flexibel thuiswerk tot 3 dagen per week
- Opleidingen die jou laten groeien: intern én extern
- Een werkplek in Antwerpen vlak bij het MAS. Vlot bereikbaar met de wagen of fiets, met ruime parking, douches én oplaadpunten.
- Je analyseert complexe issues, zoekt de oorzaak en lost ze op: zelfstandig of samen met onze developers.
- Je voert technische configuraties uit in de OkiOki-applicatie.
- Je ondersteunt klanten bij de installatie en werking van de OkiOkiSync-applicatie.
- Je houdt contact met externe partners (zoals OCR- of bankintegraties) bij operationele vragen.
- Je communiceert helder met klanten, ook over technische zaken, en zorgt voor duidelijke opvolging in ons ticketingsysteem.
- Je denkt proactief mee: hoe voorkomen we dat dit probleem zich herhaalt?
- Je werkt mee aan de verbetering van processen en documentatie.
- Je hebt elke dag impact op de klantbeleving én de werking van onze applicatie.
- Minstens 3 jaar ervaring heeft in technische support of een IT-gerelateerde functie.
- Een IT-opleiding volgde of gelijkwaardige ervaring opdeed.
- Kan werken met tools zoals SQL, PowerShell, KQL, Postman, ticketingsystemen en monitoring.
- Bekend is met de basis van .NET Core en Typescript.
- Analytisch denkt en snel tot de kern van een probleem komt.
- Duidelijk communiceert: je schakelt moeiteloos tussen klant, partner en developmentteam.
- Graag zelfstandig werkt, maar ook vlot afstemt met het team.
- Zich comfortabel voelt in het Nederlands én het Engels (Frans is mooi meegenomen).