
Internal Sales medewerker
- Maldegem, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- je verwerkt en voorziet de opvolging van de binnenkomende orders uit jouw toegewezen landen
- je organiseert de verzending van de goederen naar de klant en verzorgt hierbij het contact met de transporteurs, nadien zorg je voor de administratieve afhandeling
- je start met Europese zendingen om door te groeien naar internationale containerzendingen met meer complexe export- en douaneformaliteiten
- je verzorgt de facturatie en borgt een correcte afsluit van elke order
- je behandeld commerciële klachten
- je rapporteert aan je supervisor en werkt nauw samen met de Area sales manager
- je bent in bezit van een bachelor diploma logistiek, douane, export, interne handel
- of je kan terugkijken op minimum 3 jaar ervaring binnen een commerciële binnendienst functie in een internationale verzending
- je hebt een eerste ervaring in de export/ internationale verzendingen
- je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels
- je hebt ervaring met een ERP pakket
- je kan vlot overweg met de courante softwaretoepassingen
- een uitdagende job met verantwoordelijkheid
- je krijgt een op maat gemaakt opleidingsprogramma
- groot aanbod aan interne en externe opleidingen
- groepsverzekering, hospitalisatieverzekering
- maaltijdcheques, ecocheques
- mogelijkheid tot fietslease
- mogelijkheid tot 4 thuiswerkdagen per maand
- 9 adv dagen boven op je 20 wettelijke verlofdagen
- werken met glijdende uren en werken in een filevrije omgeving zorgen voor een optimale work-life balance
- druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven
- stuur je cv door naar actief.eeklo@actief.be