
ERP Support Specialist (Navision / Business Central)
- Schelle, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Behandelen van first- en second-line supportvragen via tickets (functioneel en technisch)
- Dagelijks beheer van Navision (en later Business Central)
- Ondersteunen van testen en validaties bij wijzigingen
- Escaleren van complexe problemen waar nodig, en opvolgen van structurele issues
- Documenteren van processen, procedures en gebruikershandleidingen
- Je hebt minstens 4 jaar ervaring in ERP-ondersteuning of applicatiebeheer (mét kennis van Navision en/of Business Central)
- Je bent communicatief sterk en klantgericht ingesteld
- Je hebt affiniteit met IT en ERP-processen; een basiskennis van ontwikkeling is een plus
- Je spreekt vlot Nederlands; basiskennis Frans/Engels volstaat
- Je werkt gestructureerd en bent nauwkeurig in je opvolging
- Een aantrekkelijk loonpakket met een marktconform salaris, flexibele mobiliteitsvoordelen, telewerk, ziekte- en groepsverzekering, maaltijdcheques,
- Een carrièreversterkend programma dat er niet alleen voor zorgt dat u voortdurend bijleert en verbetert, maar dat u ook de mogelijkheid biedt om uw carrièrehorizon uit te breiden
- Een dynamische werkomgeving met innovatieve collega's die uw inspanningen ondersteunen (ideeën, projecten, doelstellingen, ambities)
- Mogelijkheid om te werken aan complexe projecten zowel in een lokale als internationale omgeving
- Lokaal verankerd blijven voor de komende jaren of een internationale carrière binnen de groep aandurven.