Department Officer

XLG

  • Evere, Bruxelles
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 2 jours
Met meer dan 6.000 medewerkers is is XLG een Belgisch succesverhaal. Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques.
We werken in een zeer dynamische en uitdagende omgeving, waar elke dag verrassingen met zich meebrengt. Wendbaarheid, doortastendheid, klantgerichtheid, zin voor prestaties, vriendelijkheid en samenwerking vormen de kern van ons DNA.
Als je bij XLG komt werken, maak je deel uit van een waanzinnig, ambitieus en ondernemend team! Je zult een echte impact hebben op de ontwikkeling van de Groep en meebouwen aan een innovatieve, menselijke en betrokken cultuur.Onze afdeling XLG Damage Control biedt landelijke dekking voor alle schoonmaak en interventies na een schade. Dankzij een sterke regionale aanwezigheid komen we zo snel mogelijk tussen in heel België en Luxemburg. Snelheid van interventie is een sleutelfactor bij het redden van de eigendommen en het hervatten van de activiteiten van onze klanten! Als Department Officer heb je hierin een centrale rol, en ben je een administratieve duizendpoot, die zowel onze Project Managers zal ondersteunen, alsook alle administratie met betrekking tot de logistiek rond de projecten, zeer nauwkeurig zal organiseren en opvolgen.
  • Je plant en past de operationele teams aan.
  • Je verzorgt de facturatie en beheert de administratieve werkzaamheden
  • Je stelt commerciële offertes op en verstuurt ze op basis van de instructies van de projectmanagers.
  • Je volgt bestellingen op en maakt werkbonnen op.
  • Je bent het aanspreekpunt voor zowel onze klanten als de projectmanagers op het terrein, maar ook voor alle andere partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, gemeentes, … wat betekent dat jij een belangrijke schakel bent tussen de verschillende partijen en bijdraagt aan vlotte communicatie en klanttevredenheid.
  • Je schakelt snel tussen verschillende taken in functie van de dringendheid en prioriteiten verleggen zit in je natuur
  • Je hebt contacten met allerlij partijen, zowel met klanten als verzekeringsmaatschappijen, onderaannemers, gemeentes, …
  • Je handelt met veel nauwkeurigheid de administratie af in functie van opgelegde deadlines en accurate informatie.
  • Je hebt een hoger diploma (bachelor) in een administratieve, commerciële of gelijkaardige richting
  • Je hebt minimum 5 jaar ervaring in een soortgelijke administratieve functie
  • Je bent zeer empathisch
  • Je bent stressbestendig en je kan makkelijk schakelen tussen verschillende dringende taken
  • Je bent organisatorisch, zelfstandig en proactief
  • Je werkt zeer nauwkeurig en zorgt voor volledige en correcte informatie in de documenten
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans
  • Je hebt goede kennis van MS-Office (Word, Excel, Outlook), ervaring met Odoo is een plus
  • Een verantwoordelijke functie met impact binnen een bedrijf dat in jou gelooft
  • Een competitief salarispakket, GSM, ziekenhuisverzekering en bonus
  • Opleiding en ondersteuning om je verder te ontwikkelen
  • Een positieve en menselijke werksfeer, met teamwork als kernwaarde

StepStone