Customer Service en procesmanagement - Regio Antwerpen

Page Personnel

  • Anvers
  • 39.600-48.000 €/an
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 2 mois
  • Postuler facilement
  • Beantwoorden van technische vragen via telefoon, e-mail en digitale kanalen.
  • Advies geven over productkeuze, installatie en configuratie.
  • Ondersteunen van klanten en installateurs bij technische projecten en toepassingen.
  • Registratie en nauwkeurige opvolging van klantendossiers.
  • Samenwerken met interne teams om complexe problemen op te lossen.
Gevarieerd takenpakket waarin klantgerichtheid én technologie samenkomen.Aantrekkelijk loon, opleiding en werken in een innovatieve omgeving.
  • Technisch diploma is een pluspunt.
  • Interesse of ervaring met netwerken, domotica of energiebeheer.
  • Zeer goede kennis van het Frans, basiskennis Nederlands of Engels.
  • Sterke communicatievaardigheden en klantgerichte houding.
  • Zelfstandig, nauwkeurig en leergierig.
Onze klant is een toonaangevende speler in slimme technologieoplossingen voor woningen en gebouwen. Met een sterke focus op innovatie, energiebeheer en gebruiksgemak bouwen ze aan de toekomst van comfortabel en duurzaam wonen. Ze combineren technische expertise met klantgerichtheid in een stabiele en mensgerichte omgeving.
  • Een afwisselende en technisch uitdagende functie.
  • Uitgebreid opleidingstraject en doorgroeimogelijkheden.
  • Aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.
  • Een transparante, stabiele en toekomstgerichte organisatie.
  • Een team waar samenwerking en innovatie centraal staan.

Page Personnel