
Coördinator facturatie
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
Hier krijg je de kans om leiding en uitvoering te combineren, in een stabiele omgeving met toekomstperspectief. Je bouwt mee aan een vlotte facturatie, krijgt een vast contract en geniet van aantrekkelijke extra voordelen. Bovendien kom je terecht in een team waar samenwerking centraal staat.Je gaat aan de slag bij een sterke speler die al decennialang actief is in industriële dienstverlening. Met honderden collega's werk je in een omgeving die professionaliteit combineert met een mensgerichte aanpak. Open communicatie, respect en teamwork maken deel uit van de dagelijkse cultuur.Als coördinator ben jij het aanspreekpunt voor zowel je team als de interne organisatie. Je combineert operationele taken met het coachen van collega's en zorgt dat facturatieprocessen correct, efficiënt en tijdig verlopen. Je werkt nauw samen met de financieel directeur en collega's van verschillende afdelingen.Concreet betekent dit dat je:het team coördineert en zorgt voor een tijdig en correct facturatieprocesgegevens verzamelt, controleert en verwerkt in samenwerking met andere afdelingenrapportages voorbereidt en bijdraagt aan een vlotte maandafsluitingklachten professioneel behandelt en oplossingen aanreiktinterne en externe contacten onderhoudt en contractuele afspraken bewaaktactief meedenkt over procesverbetering en automatiseringeen positieve werksfeer creëert en je team laat groeienWat wij van jou vragen:een bachelor in boekhouding of bedrijfsmanagement, of gelijkwaardige ervaringminstens 5 jaar ervaring in een financiële of facturatieomgevinggoede kennis van Nederlands; basis Engels is voldoendeWat wij jou bieden:een vast contract bij opstartflexibele werkuren met keuze om te starten tussen 7u00 en 9u00een 40-urenweek met 12 extra ADV-dagenmogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per weekaantrekkelijk loon, aangevuld met maaltijd- en ecochequeshospitalisatie- en groepsverzekering voor extra zekerheidbedrijfswagen met tankkaart of laadpasfietsleaseplan na voldoende anciënniteitgrondige introductie en begeleiding bij de starteen werkgever die investeert in jouw ontwikkelingNa je sollicitatie nodigen we je uit voor een eerste gesprek bij Actief Interim. Daarna volgt een kennismaking bij de klant, zodat je meteen een goed beeld krijgt van je toekomstige werkplek.Bel ons: 03/224.10.90
WhatsApp: 0477 18 10 17
Mail: