IT Support Engineer - Armonea HQ - Mechelen
Armonea
- Malines, Anvers
- Contrat
- Temps-plein
- Je werkt enkele dagen per week vanop ons hoofdkantoor in Mechelen, andere dagen kan er remote gewerkt worden.
- Af en toe zal je ook voor interventies of projecten op locatie gestuurd worden naar onze sites die over heel België verspreid liggen.
- Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor het correct en efficiënt afhandelen van incidenten en service requests.
- Je komt in aanraking met een brede waaier van technologieën en systemen o.a.
- Windows Servers, Remote Desktop Services, Active Directory, Exchange, Netwerken (Firewalls, Switches, Wi-Fi), oproepsystemen, …
- Je geeft telefonische support in het Nederlands en het Frans. Je beschikt dan ook over goede communicatieve vaardigheden. Een goede registratie en documentatie van de uitgevoerde werken is een must.
- Je werkt enkele dagen per week vanop ons hoofdkantoor in Mechelen, andere dagen kan er remote gewerkt worden.
- Af en toe zal je ook voor interventies of projecten op locatie gestuurd worden naar onze sites die over heel België verspreid liggen.
- Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor het correct en efficiënt afhandelen van incidenten en service requests.
- Je komt in aanraking met een brede waaier van technologieën en systemen o.a.
- Windows Servers, Remote Desktop Services, Active Directory, Exchange, Netwerken (Firewalls, Switches, Wi-Fi), oproepsystemen, …
- Je geeft telefonische support in het Nederlands en het Frans. Je beschikt dan ook over goede communicatieve vaardigheden. Een goede registratie en documentatie van de uitgevoerde werken is een must.
- Je bent een gedreven en gemotiveerde IT-medewerker die graag de handen uit de mouwen steekt.
- Je bent een positief ingesteld persoon die leergierig is en streeft naar een hoge
- Je bent bereid om te groeien door te investeren in je algemene technische kennis over het beheer van clients, mobile devices, serverplatvormen, netwerken, wifi, ….
- Je beschikt over een sterk analytisch denkvermogen en praktisch inzicht.
- Je werkt zelfstandig, planmatig en hebt zin voor verantwoordelijkheid met correcte inschatting van risico's.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel naar het management toe als naar je collega's, leveranciers en eindgebruikers.
- Technische documentatie vormt de basis van een vlotte support. We verlangen dan ook dat je administratief nauwkeurig kan werken.
- Je bent een teamplayer met een can-do-mentaliteit.
- Je bent flexibel ingesteld en hebt geen 9-to-5-mentaliteit. Op termijn ben je
- Je bent een gedreven en gemotiveerde IT-medewerker die graag de handen uit de mouwen steekt.
- Je bent een positief ingesteld persoon die leergierig is en streeft naar een hoge
- Je bent bereid om te groeien door te investeren in je algemene technische kennis over het beheer van clients, mobile devices, serverplatvormen, netwerken, wifi, ….
- Je beschikt over een sterk analytisch denkvermogen en praktisch inzicht.
- Je werkt zelfstandig, planmatig en hebt zin voor verantwoordelijkheid met correcte inschatting van risico's.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel naar het management toe als naar je collega's, leveranciers en eindgebruikers.
- Technische documentatie vormt de basis van een vlotte support. We verlangen dan ook dat je administratief nauwkeurig kan werken.
- Je bent een teamplayer met een can-do-mentaliteit.
- Je bent flexibel ingesteld en hebt geen 9-to-5-mentaliteit. Op termijn ben je bereid mee te roteren in onze wachtdienst.
- Rijbewijs B is vereist.
- Een brede kennis van IT én interesse in nieuwe technologieën is een must.
- Kennis van en ervaring met:
- Windows Clients, mobiele toestellen (smartphone en tablets) en netwerkprinters.
- Microsoft-producten: SQL Server, Exchange, Active Directory, Remote Desktop Services, …
- Microsoft 365: Entra ID, Intune, SharePoint, Teams, Exchange Online, …
- Netwerken: TCP/IP, OSI model, Routing, VLAN, IPSec, VPN, DNS, DHCP, SMTP, SNMP, …
- Netwerkbekabeling (layer 1) (UTP en fiber)
- Configureren van managed switchen (HPE, Aruba, Fortinet, …)
- Punctueel opvolgen en oplossen van support (helpdesk) tickets.
- Kennis en/of ervaring in volgende domeinen is een pluspunt, maar geen vereiste:
- VoIP, Voice over Wi-FI, 3CX
- Oproepsystemen
- Toegangscontrole
- Kennis van ITIL
- TOPdesk (ITSM)
- Een aangename werkomgeving met toffe collega's.
- Het hoofdkantoor in Mechelen is vanuit vele locaties vlot bereikbaar. We voorzien ook de mogelijkheid tot telewerken.
- Competitief salaris aangevuld met een pakket extralegale voordelen in verhouding tot je competenties.
- Firmawagen met tankkaart.
- Een uitdagende IT-omgeving waar je niet snel op uitgekeken bent.
- Glijdend uurrooster